HerGårDetUnna!!! Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 Stakkars lillegutten har gulpet og bæsjet i hele dag. Gulpet minner mest om oppkast, så er godt mulig jeg har smittet ham.. 11 bodyer har jeg skiftet i dag, og 4 strømpebukser har han bæsjet gjennom. Han har vært kvikk men grinete. Syns så synd på han! Føler meg egoistisk som kaller meg sliten i dag, men det er jeg. Priser meg lykkelig for vaskemaskinen da
itb Skrevet 21. mars 2013 #2 Skrevet 21. mars 2013 11 bodyer? på en dag? mini her har ikke 11 bodyer engang! stakkar dere! håper det går over fort. og det er lov å føle seg sliten da, jeg føler meg mer sliten av mye mindre!
HerGårDetUnna!!! Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2013 Han er en gulpebaby så vi har kjøpt inn nok av klær til han, men i dag tok det jo helt av! Nå sover han litt, håper han finner roen og finner den dype søvnen for noen timer
November-spire-79 Skrevet 21. mars 2013 #4 Skrevet 21. mars 2013 Huff det var mye ja:( jeg har også gulpebaby så derfor har vi mange bodyer. Men vi bruker også tørketrommel for å få litt fortgang i tørkingen. Ullbodyene tørker på snora da. God bedring til gullet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå