Septembermirakel❤️ Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 Hei Er det fler enn meg som er veldig emosjonell om dagen? Blir litt sliten av meg selv, begynte å gråte hos akupunktøren min her om dagen, igjen, fler ganger nesten på bussen en annen dag, og generelt må jeg holde igjen noen tårer titt og ofte når jeg er ute å gjør noe... Meeeen når jeg sitter hjemme i stua feks slik som nå og har muligheten til å bare tute og få det ut, nei da er det ikke en tåre gitt!!! Argh...
Jenny_m Skrevet 21. mars 2013 #2 Skrevet 21. mars 2013 Hihi ja, kjenner meg igjen men det har heldigvis gitt seg... Jeg er nå 16 uker men de første 2-3 mnd. var grining for alt og ingenting.. Hvor langt er på vei er du ?
Septembermirakel❤️ Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2013 Jeg var nok litt sånn i begynnelsen jeg også, men det virker jo værre nå, hmmmmm er 13+5 idag
Annte Skrevet 21. mars 2013 #4 Skrevet 21. mars 2013 Begynte nesten å grine på butikken hinn dagen fordi meg og samboer ikke ble enig om middag...eller jeg fikk ikkje viljen min..som en unge i trassalderen...huff...så ja:P
Septembermirakel❤️ Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2013 Begynte nesten å grine på butikken hinn dagen fordi meg og samboer ikke ble enig om middag...eller jeg fikk ikkje viljen min..som en unge i trassalderen...huff...så ja:P Hehe, 'godt' å høre det ikke bare er meg... Hvor langt er du på vei da?
Annte Skrevet 21. mars 2013 #6 Skrevet 21. mars 2013 Begynte nesten å grine på butikken hinn dagen fordi meg og samboer ikke ble enig om middag...eller jeg fikk ikkje viljen min..som en unge i trassalderen...huff...så ja:P Hehe, 'godt' å høre det ikke bare er meg... Hvor langt er du på vei da? Uke 14 nei vi e nok ikkje aleine om dette jaja prøver å være obs på det, men der og da synest eg at handler rasjonelt
GeekGirl81 Skrevet 22. mars 2013 #7 Skrevet 22. mars 2013 Det har gått seg litt til nå, men hadde noen helt KOKO utbrudd i 1.trimester. Moro å tenke tilbake på i ettertid, men akkurat der og da var selvsagt hele verden i mot meg.
2apekatter og en ... Skrevet 3. april 2013 #8 Skrevet 3. april 2013 har det desverre sånn enda.. griner av allt. og tar meg vist veldig nær av allt verst er de de gangene jeg skjønner selv at jeg er over emosjonell, og ikke klarer å stoppe, men derimot presterer å grine mer, fordi eg griner
Balumpalump Skrevet 4. april 2013 #9 Skrevet 4. april 2013 verst er de de gangene jeg skjønner selv at jeg er over emosjonell, og ikke klarer å stoppe, men derimot presterer å grine mer, fordi eg griner Hehe Må bare flire litt... Heldigvis er det en midlertidig problem som forsvinner av seg selv da
2apekatter og en ... Skrevet 4. april 2013 #10 Skrevet 4. april 2013 de har påstått det i no uker nå, er 18uker, gir det seg ikke snart.. åååå
Ecirtaeb Skrevet 5. april 2013 #11 Skrevet 5. april 2013 Jeg er 17+2 og griner for et godt ord.... Reklamer, statusoppdateringer på FB, hvis jeg ikke finner det jeg VIL ha på butikken.... You name it!!!!! Håper det gir seg snart....
zombie2be Skrevet 5. april 2013 #12 Skrevet 5. april 2013 Griner ikke, men blir fryktelig SINT! for ting jeg vanligvis ikke gidder å henge meg opp i.. Så sint at det føles som kroppen rister:P hormoner er skumle greier..
oslofrk Skrevet 8. april 2013 #13 Skrevet 8. april 2013 (endret) Jeg er både lettrørt, trist for feks trailere på kino og ikke minst hissig. i går hadde jeg lyst til å brøle til en dame på bussen. Hun var fryktelig irriterende og snakket så skingrende og høyt.. Jge pleier å være rimelig tolerant, men kjenner lunta er rimelig knapp om dagen Endret 8. april 2013 av oslofrk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå