Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei vindenn1, jeg prøver å tenke noe annet ,men etter en stund sitter jeg og tenker på akkurat samme. Det som plager meg mest at jeg kjenner ingen ting og det ble satt inn 2 egg, nå er jeg på rugedag 7. Det er så dumt at jeg ikke skrev dagbok daglig sist gang da ble gravid, 4 år siden. Jeg tror at jeg kjente symptommer da, men men............ Jeg skal pørve å la det være.

sweety: nemlig.....vet nøyaktig hvor irriterende det er at man ikke husker noe fra graviditeten sist...

Derfor begynte jeg med rugedagbok og skrev blogg på nettet, for min egen del , har jo noen innsettinger bak meg og glemmer jo alle vondter og symptomer strax den negative testen ligger der, da gjelder det jo bare å se fremover til neste ivf. Rugedag tips nummer 1: sett av tid til skrulling - feks internettlesing mm - også avtaler du med deg selv at når skrulletiden er over for idag skal du gjøre noe annet... Jada vet det er lett å si :)

Annonse

Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal teste før 3. april. Legen sa jeg skulle teste en uke etter at jeg var ferdig med Lutinus, og det har jeg bestemt meg for å klare å holde. Jeg orker ikke å teste for så å bare finne ut at mensen er noen dager forsinket. Selv om det ikke blir tilfellet her, for jeg er jo gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...