frk 84 Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 Hei! Er nå i uke 25, og de siste ukene har jeg vært plaget av kynnere. Men når kynnerene i magen begynner å slappe av, stiger dette trykket opp i brystet/halsen, og det blir ganske vanskelig å puste skikkelig.. Noen som har opplevd det samme? Får jo helt panikk av dette!! :S
Frk.90 Skrevet 22. mars 2013 #2 Skrevet 22. mars 2013 Ja, jeg har også det sånn, spesielt hvis jeg sitter, da er det vanskelig å trekke pusten :/
Lollo83 <3 Skrevet 23. mars 2013 #5 Skrevet 23. mars 2013 Åh, høres ut som meg. Kjempevondt med trykk i brystet når jeg sitter og mye kynnere når jeg reiser meg/anstrenger meg. Jeg er 24uker (med tvillinger). Er det normalt? Var på ktr i går, men spurte ikke da for det begynte i går kveld....
frk 84 Skrevet 24. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2013 Jeg har det helt likt som deg, mye kynnere når jeg anstrenger meg, ol.. Men snakket med både mamma, legen og jordmor om dette, og det er visst helt normalt Men hvis kynnerene begynner å gjøre vondt, og de blir hyppige, da er det nok greit å ringe til legen, bare for å være på den sikre siden
Lollo83 <3 Skrevet 24. mars 2013 #7 Skrevet 24. mars 2013 Snakket med legen om kynnerene for de har holdt på en ukes tid nå. Kommer nok til å bli sykemeldt 100% etter påske. Var brystvondten som begynte etter at jeg hadde vært på kontroll. Har heldigvis ikke merket så mye til den i dag. Håper det holder seg sånn videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå