Gå til innhold

Kapteinens fylte rødspette med reke og champignonsaus til middag, men hva skal vi ha til ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte kokte poteter og salat ? Men har ikke spist dette til middag siden 90 tallet så husker ikke hva som er vannlig og spise til.. Hva har dere il ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier å ha kokte poteter og kokte grønnsaker til:)

Skrevet

potet og gulerøtter?

Anonym poster: 100b29c6030ca64bdb01650018562d0c

Skrevet

Poteter og brokkoli eller andre kokte grønnsaker er vanligst her, men spiser det ikke så oft. Den er veldig salt!

Anonym poster: d3052524b33d7f92292a8e6590a1dbff

Skrevet

Brukar ris og broccoli til.

Skrevet

Poteter og grønnsaker. Av og til bruker vi den gule fiskesausen jeg aldri husker hva heter :) boboublaetellerannet :P

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Er det godt altså? Jeg bruker alltid poteter til, men hadde lyst til å prøve ris til en forandring! Mulig jeg prøver dette da siden jeg vurderte å ha denne middagen i dag :)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Vi hadde laksefilet i går og da hadde jeg ferdigkokte poteter som jeg skar opp i båter og skar opp løk, hvitløk, rød paprika, salt og pepper som jeg la i aluminiumsfolie med olivenolje og satt i stekeovnen.

Det ble veldig godt, men hvitløksånden kunne jeg godt være foruten ;)

Mulig dette også hadde vært godt til fylt laks også?

Skrevet

Er det godt altså? Jeg bruker alltid poteter til, men hadde lyst til å prøve ris til en forandring! Mulig jeg prøver dette da siden jeg vurderte å ha denne middagen i dag :)

Funkar fint, det..
Skrevet

Ris og salat med litt fransk dressing pleier vi å ha :)

Skrevet

Ris å salat , eller pasta og salat, eller poteter og grønnsaker;) pleier å ha alle tre vi, litt om hverandre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...