Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har lest meg gjennom alle mulige forum og navneguider men finner ikke navnet som sier ja.

Storesøster var over 1 mnd før hun fikk navn og det vil vi unngå denne gangen, men har termin i dag så det haster....

Liker ikke topp 10 navn men heller ikke veldig sære navn. Det må være enkelt (altså ikke sånn 4 stavelses navn...).

Begge liker Sanna. Vet ikke noen som heter det heller. Storesøster skulle hete det men når hun kom ut passet det ikke syntes jeg. Søskenene vil ha Synne, men jeg synes det er for vanlig.

Noen som har tips???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144030983-jentenavn-er-helt-blank/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sanna er fint : )

Ëlllers syns jeg disse er fine

Josefine

Lotta

Lotte

Mathilde

Elisabeth

Håper jeg strax blir gravid .. og hvis vi da får en jente skal hun kanskje hete Oda Elisabeth : ) Oppkalling etter besteforeldrnene til mannen som heter Oddvar og Elisabeth : ))

Annonse

Jeg liker Synne, men jeg hørte et navn her om dagen som jeg bare falt pladask for; Vilja! Det er ikke vanlig her i hvertfall, og jeg regner jo med at noen sytnes det er sært, men......

Veldig fint men på vår dialekt bli det lett å gjøre narr:/ vilja = viljen på vår dialekt.

Annonse

Både Sanna og Synne er skikkelig fine og ikke for vanlige navn. Ei eller for sære.

Gå for Sanna om dere liker det!

Ellers kan kanskje disse være noe:

Selja

Sina

Una

Lone

Saga

Solveig

Og et navn jeg liker utrolig godt: Symra

Uvanlig, men utrolig vakkert:)

Ørteogså navnet Mabel her forlede, skikkelig flott jentenavn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...