Gå til innhold

Vaskemaskin som lukter brent ved sentrifugering .. noen som har opplevd det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

den er ca 6 år gammel, reparasjon eller ny maskin?

Anonym poster: 6d005b6f29dd1b46f407759637b721ae

Skrevet

Lurer på det samme. Leier med vaskemaskin her og hver gang jeg vasker på 90 grader så lukter det brent etter sentrifugering.

Må vel bare kontakte huseier her, så får de ta en avgjørelse. Jeg tør i hvert fall ikke bruke det programmet når jeg er ute.

Anonym poster: ff469fd004e6c0034ca781c574a40e59

Skrevet

Det skjedde her og, etterhvert luktet klærne svidd. Vi kjøpte ny maskin. Var redd maskinen skulle ta fyr tilslutt.

Skrevet

Jeg er nøye med å fjerne lo og støv fra tørketrommelen spesielt. Opplevde likevel en gang at det var et tynt støvlag på bakdekselet på tørketrommelen som luktet litt svidd når det ble varmt. Vet ikke om det kan være tingen med vaskemaskinen din? Skjer jo stadig vekk at slike maskiner tar fyr - så ta ingen sjanser! :)

Skrevet

Jeg fant en skrue i vaskemaskinens filter, lite lokk nederst der det kommer ut masse vann når man åpner. Og den skruen luktet svidd og gummhylsen den satt fast i hadde svarte svimerker...

Fjernet selvsagt skruen og nå går det bra heldigvis!

Skrevet

Ja min lukter også svidd! Regner med vi må ha ny snart. Bruker den selvsagt kun når vi er våken og er hjemme.

Skrevet

Husk å rene lofilteret med jevne mellomrom, det er inni en luke nederst på maskina.

Anonym poster: bc6f8b6c85d0095af230b051fd6fc738

Skrevet

Husk å rene lofilteret med jevne mellomrom, det er inni en luke nederst på maskina.

Anonym poster: bc6f8b6c85d0095af230b051fd6fc738

Takk for tips. Renset lofilteret og nå fungerer maskinen :)

Anonym poster: 6d005b6f29dd1b46f407759637b721ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...