Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har gått på Conludag frå mi fystefødde var 6 veker (er no 14 mnd), og fann for nokre dagar sidan ut at eg har blitt gravid på pillen.Dette var på ingen måte planlagt, men eg tok test for å avkrefte graviditet sidan eg ikkje har mens når eg brukar pillen.

Lurar på om nokon veit kva som skjer med slike tilfeller? Ynskjer jo å vite kor langt på veg eg er, og evt termin. Nokon som har vore i same situasjon og har gode råd? Skal forhåpentlegvis til legen i morgon, men undrar meg over om eg kan be om tidleg UL?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144030871-minipille-og-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har blitt gravid 2 ganger på conludag, men jeg har hatt regelmessig mens da jeg gikk på den. Tok grviditetstest da den uteble. Resultatet for det hele er en skjønn gutt i beste trassalder og 15 uker på vei med en 3.mann. Legen foreslo å bytte prevensjonsmiddel etter denne graviditeten;)

Er du usikker på termin så får man som regel ul.

Har blitt gravid 2 ganger på conludag, men jeg har hatt regelmessig mens da jeg gikk på den. Tok grviditetstest da den uteble. Resultatet for det hele er en skjønn gutt i beste trassalder og 15 uker på vei med en 3.mann. Legen foreslo å bytte prevensjonsmiddel etter denne graviditeten;)

Er du usikker på termin så får man som regel ul.

So bra skrive :D men 2 gonger på Conludag var då veldig mykje ! :) Då satsar eg på at legen tilbyr meg ul :) Godt å vite om andre i same situasjon :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...