Gå til innhold

Termin i starten av desember!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Da "flytter" jeg inn hit, termin i starten av desember en gang. Flere?=))

Jeg er så glaaad:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har termin 27. November! Skrekkblanda fryd... Tredje så kjem her ;)

Skrevet

Herlig da:)) Mulig det blir slutten av nov her og, ligger litt midt imellom;P Vanskelig å regne ut når det er ivf, blir helt feil i forhold til normal syklus..:) De regner ut at jeg er 2 uker ved innsett, men det blir jo feil egentlig? jaja, finner vel ut av det;)

Skrevet

Man regner at man er 4 uker på vei når man er ved IKM, så da er man 2 uker ved EL, man regner det sånn hos alle :) Gratulerer dere... Selv har jeg IKM neste uke og håper jeg kan joine dere her.

Skrevet

Herlig da:)) Mulig det blir slutten av nov her og, ligger litt midt imellom;P Vanskelig å regne ut når det er ivf, blir helt feil i forhold til normal syklus..:) De regner ut at jeg er 2 uker ved innsett, men det blir jo feil egentlig? jaja, finner vel ut av det;)

Har du barn fra før??

Skrevet

Flyttet også nettopp inn her:) Termin i slutten av november eller 1 desember:)

Skrevet (endret)

Har du barn fra før??

Nei har ikke det, dette blir min første:-) så dette blir spennende! Og veldig etterlengtet:)

Endret av MittStørsteØnske<3
Skrevet

Har du barn fra før??

Nei har ikke det, dette blir min første:-) så dette blir spennende! Og veldig etterlengtet:)

Du har mye å glede deg til! Jeg gleder meg mest til å få mage åsså å kjenne liv! Må bare komme over de magiske 12 ukene først ;)

Skrevet

Jaa, gleder meg masse til magen kommer:D må være så spesielt og fint å kjenne babyen sparke og røre på seg:) må tiden gå fort frem til mai;)

Skrevet

Jeg har termin ca 5 desember :) Det føles helt uvirkelig altså!! Men jeg har drømt om dette så lenge, endelig er det min tur!! :)

Skrevet

Har termin i slutten av november/begynnelsen av desember:) blir nr. to, har ei jente på to år fra før:) Spennende!!!:):)

Skrevet

Jeg slenger meg på her jeg også! Har også termin i slutter av november/begynnelsen av desmber :) Blir min første, superspennende!

Skrevet

Endelig klaffet det på 8. pp. Har litt uregelmessig mens, men etter min kalender er termin ca 3. desember.

Håper Lykketrollet holder seg der inne og vokser seg stor og sterk!

Skrevet

Hei jenter!

I dag var ikm og jeg måtte bare ta en test, den lyste opp gravid 1-2 uker så termin 7 des... Spennende... Blir mitt tredje barn, gleder meg!!

Skrevet

Hei, jeg har ikm i morra, og tok en test i dag.... Og den viste også gravid 1-2 uker:) foreløpig termin er 8 desember, og det er også mitt tredje barn:)

Skrevet

termin 3 des. fant ut i dag. ikke planlagt, fortsatt sjolkert. har noen fra før av. håper gleden kommer :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...