Gå til innhold

Kroppen kan jaggu lure meg noen ganger!

Anbefalte innlegg

Jeg er av dem so mmener jeg kjenner kroppen min ganske godt! Men i natt ble jeg faktisk redd. Hadde meg noen timer på legevakta, og fikk til og med kjøre ambulanse ned.

Kjentes ut som jeg skulle få hjerteinfarkt. Nå vet jeg jo at jeg ikke fikk det, ettersom det pågikk ganske lenge, men aldri har jeg hatt så vondt i brystet før.

Kjentes ut som når man har løpt og løpt, til det svir å trekke pusten! Kremte om hjertet og ble vanskelig å få en skikkelig pust.

Heldigvis var alt bra, og jeg slapp hjem igjen fort med beskjed om at dette nok bare var syresmerter (?!?!) og at det skyldtes det samme som halsbrann, bare at jeg ikke hadde halsbranndelen.

Fikk beskjed om å kjøpe Link, og at jeg ikke kunne gjøre så mye annet med det.

Men guri det var skummelt!

Snakk om å bli lurt!!!!

Noen av dere som har opplevd såkalte syresmerter, eller som kan forklare meg litt mer om dette?

Fortsetter under...

Oj, det hørtes akkurat ut som meg!! Jeg har heller ikke halsbrann. Men smerter som kommer i bryst og midt bak skuldrene. Kommer i skikkelige tak og jeg har også hatt øyeblikk jeg har trodd det har vært noe alvorlig galt med meg. Men så går det over etterhvert... Skikkelig skremmende og man føler at man ikke får puste ordentlig og får skikkelig høy puls! Men da vet jeg hva det er, også får jeg kjøpe meg link og se om det hjelper! "godt" å vite at det er flere også at det ikke er farlig men bare veeeldig ubehagelig!! ;)

Sant sant! Link funker. Den tar vekk det verste, selv om jeg enda kjenner det i brystet. Men uansett hjelper det å vite at det ikke er farlig.

Håper det hjelper på deg og!:) Fortell gjerne hvordan det går:)

Jeg er på besøk fra 3.trimester:)

Er 31 uker på vei, og fikk sånn syresmerter i magen en dag.Ble faktisk ganske bekymret, for det var så vondt og ubehagelig!

Det svei under huden over magen, brystet og ryggen, litt diffust hvor det var verst,men jeg måtte skynde meg hjem fra jobben og legge meg ned. Ringte legen men han kunne ikke fortelle meg hva det var, så han sa at ga det seg ikke etter 1 time,måtte jeg dra på legevakta. Heldigvis ga det seg helt etter ca 45 minutter...

Akupunktøren jeg går til sa at jeg hadde litt syre i kroppen pga graviditeten, så jeg får vel bare belage meg på at det kan blir flere slike "episoder" før jeg føder...

Jeg er på besøk fra 3.trimester:)

Er 31 uker på vei, og fikk sånn syresmerter i magen en dag.Ble faktisk ganske bekymret, for det var så vondt og ubehagelig!

Det svei under huden over magen, brystet og ryggen, litt diffust hvor det var verst,men jeg måtte skynde meg hjem fra jobben og legge meg ned. Ringte legen men han kunne ikke fortelle meg hva det var, så han sa at ga det seg ikke etter 1 time,måtte jeg dra på legevakta. Heldigvis ga det seg helt etter ca 45 minutter...

Akupunktøren jeg går til sa at jeg hadde litt syre i kroppen pga graviditeten, så jeg får vel bare belage meg på at det kan blir flere slike "episoder" før jeg føder...

Var den beskjeden jeg og fikk, at det sikkert ble fler episoder og at jeg nok bare måtte leve med det.

Heldigvis er jo kroppen i en 9 måneder lang unntakstillstand, så skal nok overleve. Bare så utrolig skremmende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...