Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 dager til termin..Begynner aa se lys i tunnelen:p Haaper virkelig jeg slipper aa gaa over tiden, men kjenner ingenting som tyder paa at det skjer med det foerste:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4... og her skjer det nada....

Skrevet

Kjedelig:( Men, jeg tenker som saa; Jeg har 2 barn fra foer. Den foerste kom 4 dager foer tida, da kjente jeg absolutt ingenting foer vannet begynnte aa gaa om morningen, ungen var ute 8 timer etter:) Med andremann jeg gaa 5 dager over, men kjente heller ikke da noe foer om natta og da tok det 23 timer foer han kom til verden. Saa jeg proever aa troeste meg med at det trenger ikke skje noe som helst foer det hele er i gang.

Skrevet

26. Føler ting er i emning men aner ikke om det er ønske tenkning eller ei..

Skrevet

Termin for 3 dager siden.

Skrevet

22 Dager og det er ihvertfall modning på gang, så har trua på at noe skjer før termin:-)

Skrevet

50 dager.., om jeg regna riktig (8.mai) :)

Herregud, føles ikke lenge siden det var 100 dager:) tiden flyr av sted i dette sv.sk.:)

Skrevet

66 dager til termin....

Men maks ca 20 dager til han kommer :-)

Skrevet

39 dager....måtte tiden gå fort:)

Skrevet

17 dager. Masse modning på 2 uka med regelmessige kynnere fra noen timer pr dag til mange timer. Mens smerter, nedpressfølelse, økt utflod, økt smerter i korsryggen. Håper der blir iløpet av den stille uke ♡

Skrevet

71 dager igjen. :P

Skjønner egentlig ikke helt det her med termin sett sammen med hvilken uke man er i. På mandag var jeg 30 uker på vei i følge det jeg har fått opplyst etter OUL, og det betyr at det på mandag var 70 dager igjen (10 uker = 70dager), noe som ikke stemmer overens med termindatoen jeg har fått. Teller jeg på feil dag? Skal jeg egentlig telle på torsdager for å få det helt riktig??

Skrevet

82 dager igjen..

Skrevet (endret)

Skjønner egentlig ikke helt det her med termin sett sammen med hvilken uke man er i. På mandag var jeg 30 uker på vei i følge det jeg har fått opplyst etter OUL, og det betyr at det på mandag var 70 dager igjen (10 uker = 70dager), noe som ikke stemmer overens med termindatoen jeg har fått. Teller jeg på feil dag? Skal jeg egentlig telle på torsdager for å få det helt riktig??

Nei, det er litt rart det der. Har kanskje noe å gjøre med at noen regner 40 +0 som et svangerskap, andre 40+3?

Sykehuset jeg hører til regner 40+3 :)

Men jeg måtte telle uker og dager for å finne ut hvor mange dager jeg har igjen :P

Endret av Blomstogbier
Skrevet

Nei, det er litt rart det der. Har kanskje noe å gjøre med at noen regner 40 +0 som et svangerskap, andre 40+3?

Men jeg måtte telle uker og dager for å finne ut hvor mange dager jeg har igjen :P

Trodde det var 40+2 jeg..? I hvertfall det de teller her..
Skrevet

54 her.. :-)

Skrevet

De teller 40+2 her også Fomle84:-)

Skrevet

Trodde det var 40+2 jeg..? I hvertfall det de teller her..

Nei, er forskjell på hvordan sykehusene teller. Noen teller 40+0, andre 40+2, andre der igjen 40+3. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...