Gå til innhold

Normalt med plutselig løs mage og kvalme (uke 33)?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er i uke 33 selv, og har hatt løs mage og kvalme i 2-3 dager nå..

Tror også jeg har noe feber.. Og det har jeg nok smitta over på junior, for idag var han dårlig på samme måten!:(

Det er helt normalt med omgangssyke i svangerskapet, man slipper ikke unna av den grunn nei:)

..men selv kjenner jeg at det tar mer på nå, hadde kynnere så si i hele går og natt uten stopp. Og er delvis svimmel pga. For lite væske og næring sikkert.. Det er kjedelig!

Tror jeg uttrykte meg litt uklart. Jeg mente ikke at det kom over natta slik som for eks omgangssyke. Men at jeg nå, etter å ha vært i noenlunde ok form og lite kvalm i et par måneder, har begynt å kjenne kvalmen igjen. Pluss ofte løs mage.

Tror jeg uttrykte meg litt uklart. Jeg mente ikke at det kom over natta slik som for eks omgangssyke. Men at jeg nå, etter å ha vært i noenlunde ok form og lite kvalm i et par måneder, har begynt å kjenne kvalmen igjen. Pluss ofte løs mage.

Kvalmen kom tilbake til meg også, rundt uke 30.. :-(

Annonse

Kvalmen har jeg ikke gått tilbake, men løs i magen hsr jeg vært i flere uker nå (37+2). Jeg priser meg egentlig lykkelig, nå får jeg gått på do flere ganger om dagen mot tidligere ds jeg kanskje fikk gått en gang og det vsr krise om jeg ikke fikk det til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...