Gå til innhold

Nå er jeg ikke på overtid enda, men lurer på

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå på mandag ble jenta mi 3 år :-)

Overtidskontrollen var 9 dager over termin hvis ikke jeg husker helt feil.

Ble satt igang 14 dager over termin med piller. Det tol da enda to dager før det skjedde noe som helst. Ingen smerter eller noe. De tok vannet og da tok det 5.5 time så var hun ute!!! Fødte da 16 dager over termin!!

Takk og lov for at de har endret praksisen etter dette!! Var jo ikke forsvarlig i det hele tatt!!

Nå er de nye reglene her at barnet skal være ute på dag 12 tror jeg det var. Har ikke satt meg så mye inn i det nå siden jeg senest iløpet av uke 34 har lillebror i armene :-)

Har hørt at overtidskontroll skal foregå 7 dager etter termin, men hva skjer når dette er midt i påsken? Noen som vet?

Da får du sikkert komme inn på sykehuset. Det er aldri stengt der. :)

Trodde ikke de la kontroller og lignende til helligdager, vet at de unngår helger og heller fremskyndet det da. Lov å håpe på det :)

Har hørt at overtidskontroll skal foregå 7 dager etter termin, men hva skjer når dette er midt i påsken? Noen som vet?

Da får du sikkert komme inn på sykehuset. Det er aldri stengt der. :)

Trodde ikke de la kontroller og lignende til helligdager, vet at de unngår helger og heller fremskyndet det da. Lov å håpe på det :)

Har termin en søndag, og står på helsekortet mitt at jeg skal på overtidskonroll mandagen 8 dager etterpå om det ikke har skjedd noe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...