Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jenter :) har en oppdatering til dere som så p meg noen av dere hadde rett ang han der typen var med var ikke rett for meg så d ble fort slutt ;) jeg har funnet en som har 2 unger og er p alder m meg 1 år yngre mn d gjør meg ingenting for han er mer "voksen" mentalt enn meg. Herlig <3 dette var d også noen som så at jeg ville finne meg :) jeg lurer på hva dere får opp rundt meg og han :) hva som helst :) blir glad for aaaalt ser tilbake som sakt frem til kl 16.00 :) takk jenter <3

Meg: 300388

Han:210589

<3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144030653-ser-tilbake-idag-frem-til-kl-1600/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke veldig synsk, men gammel og klok, og får en skikkelig goood feeling på at han er den rette for deg. Hold fast på ham! :D

Du spådde meg gravid i fjor en gang, men er enda ikke i nærheten av å bli trebarnsmor... Gidder du å ta en ny titt? ;)

Si gjerne fra hvis du ikke ser flere barn, vi takler det også. :)

F. 10.04.72

Hei..

Får opp masse gode følelser ang deg og denne gutten/mannen..føler dette vil vare..får inn barn også ser dere får en datter sammen..får opp graviditet sommer for det er varmt rundt dere..juni juli vil jeg si... får ikke opp årstall men tror nok det er i år for føles nære..får også opp bryllup...ser 2015 ang bryllup... vil du ta en titt på meg? Hva får du opp ang graviditet og bryllup/frieri ? født 2 april 69 han 21 jan 64.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...