HokusPokus1 Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 Skal på Rikshospitalet til kontroll idag, så spent på å se Prinsessa igjen! Ho har ligget litt over normalen i vekt, men følger sin egen kurve.. Jordmor sist uke sa at ho lå langt ned i bekkenet - kanskje hun har festet seg.. El er det for tidlig ?! Uerfaren førstegangs
ett til! Skrevet 20. mars 2013 #2 Skrevet 20. mars 2013 Hvorfor skal du på enda en UL? Anbefaling fra jordmor/lege eller vil du det selv? Er gravid med nr tre, og har kun hatt en UL pr barn...
Fjerdemann på vei Skrevet 20. mars 2013 #3 Skrevet 20. mars 2013 Her festet hodet seg i uke 35 når jeg var tredjegangs. Det er ikke så vanlig, ettersom de ofte ikke fester seg i det hele tatt når det er nr tre. Men tror ikke det er uvanlig tidlig at de fester seg såpass tidlig med førstegangs, min første var også festet rundt den tiden.
HokusPokus1 Skrevet 20. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2013 Hun hadde ikke festet seg.. Vekt nå 2400 g Jeg er til kontroller pga epilepsi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå