Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har en baby på 4mndr og 1uke, som idag plutselig låg en meter lengre unna enn der jeg la henne. Etter å ha studert henne litt, så snur hun seg fra rygg til mage, å opp med rompa, å sparker kraftig ifra med beina. Å sånn kommer hun seg fremover.. Flere som har vært borti det?? Syns det var sååå arti:)Når er det vanlig å begynne å krype??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144030604-%C3%A5le-seg-fremover/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heh, utrulig hva dem klarer å finne på når dm ligger på gulvet:p

Mn hær er det samme, klarer å kordinere rumpa og føttern- mn ikke armene.. Er veeldig spent på når hun er sterk nok til å få meg seg brystkassen;)

Artig med di små...

Annonse

Min ålte seg fremover da han var 5 mnd. Men da brukte han armene, og sparket litt ustyrlig med beina der bak. Nå (6,5 mnd) er han mye mer kordinert og det går i super fart. Men fremdeles bare åling. Men han er oppe på alle fire og "jokker", men legger seg ned igjen på magen når han skal fremover :)

• 3 uker senere...

min har funnet ut att vis han snur seg over på mage og rygg og deretter mage. så kommer han lengre enn bare over på mage:P

Prøver å sparke fra seg og løfter rumpa,men blir sur da han ikke helt får til:P

I senga og grinda er han overalt. Da han sparker i fra seg, og snurrer rundt. ligger oppned,bakfram osv

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Mini er en ål på gulvet og bruker hele gulvet, men det er ved å ligge på rygg og spinne rundt og se hvor lykken tar han.

Han liker ikke å ligge på magen, men når han en sjelden gang finner roen der så ligger han med stumpen i været og rugger - så han er nok på trinn 1/2 når det gjelder å begynne å åle/krype.

Så koselig å høre om alle de forskjellige måtene de knekker koden på :)

Annonse

Er det bare min som åler seg bakover?? Han er 6 måneder og har brukt to måneder på å åle bakover. Litt frustrert blir han, når leken kommer lenger og lenger unna han!

Neida, min gjør det også. Gjort det i et par måneder min også. Min har lært seg å rygge i sirkel så kommer han frem til leka til slutt :)

Hahaha,ler så jeg griner!

Min er 5 mnd og snart 2 uker,han ruler mage,rygg,mage,rygg.

Illsinna når han ikke kommer over hindringer,eks en leke i veien.han kan også ligge på rygg,helene i gulvet,løfte fua og skyver i fra!

De er søte å se på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...