jentene på haugen Skrevet 19. mars 2013 #1 Skrevet 19. mars 2013 Veldig fornøyd nå. Pga tvillingsvangerskap, så får jeg sjekke og hilse på jentene hver 14 dag på sykehuset. Er veldig betryggende og og vite at alt er som det skal være der inne. I dag ble de målt til 740 og 713 gram og ca 30 cm store. De er veldig aktive og gjør det veldig vanskelig for mor å slappe av på sofaen. da går magen i alle retninger Måtte bare dele dette med dere Hilsen happy mamma
Benevy Skrevet 19. mars 2013 #2 Skrevet 19. mars 2013 (endret) Kjempe hyggelig lesing dette Jeg har det samme som deg i vente, men er bare i uke 21. Kjenner mye smådulting foreløpig og gleder meg til de skikkelige sparkene Fikk vite at det er to små jenter i magen min forrige mandag Gleder meg til og se dem i gjen om en uke Endret 19. mars 2013 av Benevy
jentene på haugen Skrevet 19. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2013 Det er veldig hyggelig å se dem så ofte, og ikke minst bare det å vite at alt er bra. Gratulere med jentene dine Bor du i oslo området?
Rime Skrevet 19. mars 2013 #4 Skrevet 19. mars 2013 Jeg venter også to jenter er 18+4 og kjenner dem godt allerede
jentene på haugen Skrevet 19. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2013 blir girl power til sommeren med andre ord
Puma - sprekker snart! Skrevet 19. mars 2013 #6 Skrevet 19. mars 2013 Jeg venter også to jenter, er 21+1 i dag.
Benevy Skrevet 20. mars 2013 #7 Skrevet 20. mars 2013 Det er veldig hyggelig å se dem så ofte, og ikke minst bare det å vite at alt er bra. Gratulere med jentene dine Bor du i oslo området? Tusen takk og i like måte Jeg bor i Rogaland:) Vet du om vi havner i barselgruppe med andre tvillingmødre, eller blir det med 1-barns mødre tro? Var ikke i barselgruppe med nr.1, for der var det kolikk all the way i månedsvis, så det nyttet liksom ikke
jentene på haugen Skrevet 20. mars 2013 Forfatter #8 Skrevet 20. mars 2013 jeg vet at jordmor samler tvillingmødre sammen her hos oss. Vi er allerede en gjeng på 15 stk som samles hver 14 dag for kaffe og prat. Utrolig kjekt å diskutere med andre som er gravide med tvillinger. Vi har alle termin nå på vår/sommer. Men ser jo at det er en del tvillinggravide i Rogaland også. Du kan jo legge inn en link på tvillingforum og se om det er stemning for tvillinggravid treff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå