Gå til innhold

Hva med Ellinor da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:-) Jeg liker det såå godt!! Noen innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt Nydelig :)

Gjest Totoaa
Skrevet

Jeg skal ha en jente i juni som skal hete Ellinor :)

Skrevet

Min Ellinor er 7 allerede :) Søteste jenta :)

Skrevet

Jeg synes det er tamt og sjarmløst dessverre. Men Eleanor og Elanor er virkelig vakre :)

Skrevet

Nydelig! Mannen er dessverre ikke enig her:-(

Skrevet

Veldig fint, og på listen her :-)

Skrevet

Vakkert. Vi skulle kalle opp bestemor som heter Eli, og valget stod mellom Ellinor og Elin. Det ble Elin. Men kunne like godt valgt Ellinor

Skrevet

Flott og nydelig navn, gir meg litt morsomme nostalgiske følelser :)

Skrevet

Liker det ikke så veldig godt dessverre.

Skrevet

Vet om en hyggelig dame som heter det .

Skrevet

Jeg har en datter på 7 som heter Ellinor. Vi har alltid fått masse positive reaksjoner på navnet. Litt uvant helt i starten, men så sier folk som regel..."åh, men det er jo et kjempefint navn"! (og gjerne "jeg har ei tante som heter det!").

Skrevet

Kjempefint! Vi endte på Ellie, men vurderte Eleanor/Ellinor :)

Skrevet

Liker Ellinor kjempegodt. Ujålete og flott!

Skrevet

Takk for svar altså, overveldende mye positivt her :-) Etter å ha smakt på det en stund, ser det ut til at det blir det! Har også fått mannen med på laget, han var i utgangspunktet skeptisk fordi dattera til en kollega av ham heter det.. men det blir jo mer "vårt navn" når vi gjør det til vårt eget :-)

Vi liker Agnes så godt, men vil ikke ha samme forbokstav som storebror sitt navn, så da synes Ellinor å være et godt alternativ - de navnene er litt i samme kategori synes jeg...?

Skrevet

Både Agnes og Ellinor er stødige, vakre og sjarmerende navn, dessverre har jeg følelsen av at Agnes blir stadig mer populært. Våger å foreslå et par andre navn i samme stil:

Otilie

Hedvig

Matilda

Aurelia

Alma

Iris

Lydia

Eivor

Fanny

Skrevet

Agnes er et navn jeg Aboslutt ikke liker og Ellinor passer godt til storebrors navn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...