Gjest StineTh Skrevet 19. mars 2013 #1 Skrevet 19. mars 2013 Jeg har innmari god tid i dag merker jeg, sitter å lager et excel-ark med nødvendig utstyr som vi må ha til babyen kommer Så langt har vi ordnet dette: Vogn (bestilt) Seng (inkl. madrass, madrassbeskytter, dyne etc) Babygym Stellematte (trenger ikke stellebord) Masse klær Uro til å ha på sengen Vugge,vippestol og bæresele får vi lånt. Bilstol har jeg begynt å se på. Hva mer av større utsyr trenger vi? Anbefales Tripp trapp new born set? Synes det er greit å kjøpe inn litt og litt, så det ikke blir så store utgifter på en gang. Er også litt opptatt av å ikke kjøpe inn ting som man egentlig ikke trenger.
Vogndilla Skrevet 22. mars 2013 #2 Skrevet 22. mars 2013 Høres greit ut det der. Newborn seat er vel ikke et "må ha", men veldig kjekt om man vil ha barnet ved bordet når man sitter å spiser for eksempel. -Stellesaker, håndkler til babyen, bleier, bind, ammebh og ammeinnlegg er også kjekt å ha klart. -Vi har en soveplass i stuen, det kan være kjekt den første tiden når de sover mye. Mange har da en vugge, kurv eller lignende. -Vogndyne, de er jo en str. mindre enn dynen man bruker i seng. -Helseteppe, gjerne i ull. -Stelleveske
cath1978 Skrevet 29. mars 2013 #3 Skrevet 29. mars 2013 New born stolen blir brukt myyye her hos oss, super glad i den. Du ikke kjøp mye klær, jeg gjorde det og mye i 56 er ubrukt. Min er nå 6 uker og har brukt 62 i 2 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå