Gå til innhold

Jiiiiiiiippiii - høygravid i dag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jiiiiiiiiiipppi - endelig høygravid.

"Bare" 40 dager igjen til termin - er så utålmodig;)

Nå håper jeg de siste dagene går fort, og jenta kan gjerne komme cirka 10 dager før termin, hvis jeg fikk bestemme:):)

Flere utålmodige høygravide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.velkommen i klubben.er rimelig utålmodig nå jeg også, har 23 dager igjen og d går så tregt;-) har på følelsen at jenta mi kommer i påsken siden , så da er det bare å gjøre siste forberedelser og vente:-)

Slimproppen har gått og nå sover jeg faktisk nesten sammenhengende på natta og ca en time på dagen, veldig fornøyd med det:-D har btw siste dag på jobb i morgen:-)

Skrevet

Hehe.velkommen i klubben.er rimelig utålmodig nå jeg også, har 23 dager igjen og d går så tregt;-) har på følelsen at jenta mi kommer i påsken siden , så da er det bare å gjøre siste forberedelser og vente:-)

Slimproppen har gått og nå sover jeg faktisk nesten sammenhengende på natta og ca en time på dagen, veldig fornøyd med det:-D har btw siste dag på jobb i morgen:-)

Da er det sikkert ikke altfor lenge til fødsel:):) Digg med siste dag på jobb i morgen. Kos deg:) Jeg teller ned. Her er siste dag på jobb den 5. april. Men får meg en uke med påskeferie i tillegg:):)

Skrevet

Kjekt å nå høygravid milepælen : ) 27 dager igjen og etter en plagsom natt og dag er jeg dritt lei.. Synes godt han kan komme nå. En ting er kynnere, men når bekkenet blir med og så er det ikke gøy lenger.. Klarer så vidt å gå..

Skrevet

Ikke lenge igjen på jobb for deg heller da:-) jeg begynte tidlig å telle ned til perm, litt for tidlig, derfor er d litt uvirkelig at d faktisk er siste dag på jobb i morra;-)

Fomle84:skjønner deg godt.har ikke sliti med bekkenet tidligere, men i helga har det vært bekkenet fra h... vondt å gå, sitte, ligge, reise meg, sette meg ned osv.men plutselig i dag ga det seg.merkelig, men klager ikke på d med en 1, 5 åring i huset:-;-)

Skrevet

Ikke lenge igjen på jobb for deg heller da:-) jeg begynte tidlig å telle ned til perm, litt for tidlig, derfor er d litt uvirkelig at d faktisk er siste dag på jobb i morra;-)

Fomle84:skjønner deg godt.har ikke sliti med bekkenet tidligere, men i helga har det vært bekkenet fra h... vondt å gå, sitte, ligge, reise meg, sette meg ned osv.men plutselig i dag ga det seg.merkelig, men klager ikke på d med en 1, 5 åring i huset:-;-)

Får håpe det gir seg her og. Blir jo lurt til å tro at noe er i gjære.. Men har jo hørt at tredje kan være en luring..., men har så lyst å bli ferdig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...