Gå til innhold

takker for meg...

lykke73

Anbefalte innlegg

Nok en gang må jeg bare takke for meg. Jeg begynte å blø forrige søndag, men så stoppet det opp, men så tok det seg opp igjen denne helga. Så jeg regner med at nu er det over for det kommer mye!!

Jeg blir jo 40 år til sommeren, så jeg er ikke ung og jeg føler at tiden jobber mot meg. Men jeg håper fremdeles på at det skal gå bra neste gang. Lykke til alle dere andre som er så heldig at det er en liten inni dere som vokser seg stor og sterk:-)

Fortsetter under...

Huff dette er leit.Håper du har en grei lege Evt gynekolog som kan gi deg oppfølging og det du måtte trenge. Er du utredet for habituell abort? Har du fått progesteron støtte ved graviditet? Har du plager eller diagnoser som kan føre til at kroppen støter fosteret i fra seg ? Det skal ikke være umulig å gå gravid som 40 åring,men det kan være god nytte i å få litt hjelp ;-).

Tenker på deg,og håper du kommer deg Ovenpå igjen :-).

Huff dette er leit.Håper du har en grei lege Evt gynekolog som kan gi deg oppfølging og det du måtte trenge. Er du utredet for habituell abort? Har du fått progesteron støtte ved graviditet? Har du plager eller diagnoser som kan føre til at kroppen støter fosteret i fra seg ? Det skal ikke være umulig å gå gravid som 40 åring,men det kan være god nytte i å få litt hjelp ;-).

Tenker på deg,og håper du kommer deg Ovenpå igjen :-).

Jeg har vært til mange utredninger og de finner ingenting feil med meg. Prøvde progeseron sist gang og jeg kom meg ikke lenger da heller en til uke 6-7. Syns det var noe skitt med de tabelettene, gikk på lutinus da. Derfor prøvde jeg denne gangen kun med stoffskiftemedesin som de fant ut kunne hjelpe.. Men tydeligvis hjalp det ikke heller. Vi fikk tilbud om å ta dna prøver av oss begge, men vi avslo. Jeg flyttet for halvvannet år siden og føler virkelig at jeg ikke blir tatt seriøst av denne legen. Men jeg føler jeg er såpass voksen og tørr si i fra hva jeg trenger... Men stort sett de siste gangene lar jeg bare kroppen ordne opp selv, vil ikke ha utskraping - føler det blir for voldsomt! Noen ganger går det litt lenger tid, men stort sett går det vel en uke - så er alt kommet opp.

Tenker at jeg skal få meg en time til ultra for å se om alt er kommet ut etterhvert... Men det er ikke så mye de kan gjøre for å hjelpe meg:(

Hei, har du fått bekreftet at det er over? Jeg hadde en kraftig blødning (type kraftig menstruasjon) og noen små da jeg var gravid - noe som førte til at jeg var høygravid før babyen ble oppdaga....

Klem

Nei, har egentlig ikke det, men jeg føler at det er det som er i ferd med å skje. Har veldig mye smerter i nedre del av magen og i ryggen, så kommer det jo også ut en hel del. Blr veldig overrasket om det skulle vise seg at det ikke er det!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...