Gå til innhold

Flere som er ordentlig deprimerte?

Anbefalte innlegg

Jeg er så deprimert om dagen at det er utholdbart! Samboeren min overlater alt ansvar og det meste av husarbeidet til meg, og jeg må i tillegg jobbe meg halvt ihjel da han trives veldig godt i en jobb som betaler dårlig (og er veldig stolt av seg selv i tillegg!). Så jeg har 45 timers uke hver uke, og går nå inn i uke 23 av svangerskapet. Jeg føler ikke at jeg har råd til å sykemelde meg, for da får jeg ikke overtidspengene... (og tro meg, de trenger vi... ingen andre som kan bidra!)

Dette er mitt 3 og siste svangerskap (samboers første) og det ble så langt unna hva jeg hadde forestilt meg...

Og på toppen føler jeg meg grisestygg og feit og folk på jobben kommenterer og spør meg hvor mye jeg lar lagt på meg til nå... jeg fatter ikke at det går ann! Jeg spyr jo fremdeles, hvordan klarer jeg å legge på meg???

:(

Har bare lyst til å krabbe inn i et mørkt hull og ikke komme ut...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144030318-flere-som-er-ordentlig-deprimerte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det høres ikke bra ut. Var selv ganske langt nede pga alle endringene med kroppen, men det har kommet seg nå, selv om jobben fortsatt er håpløs :)

Jeg vil råde deg til å ta en prat med samboeren din om at han må stille opp mer på hjemmebane nå i en periode fordi ting er som de er. Eventuelt kan du jo bare drite i husarbeid (eller gjøre det halveis sånn annehver uke). Samboeren min har virkelig steppet opp (av seg selv), særlig i de periodene jeg er så sliten at jeg har nok med jobben. Krever litt å lære seg å la ting flyte sånn halveis i kåken, jeg tar bare frem kollektivhjernen. Kunne virkelig ikke være perfeksjonista når jeg bodde der, da hadde jeg blitt gal :D

Alt ordner seg nok etterhvert, det ser bare mørkt ut akkurat nå. Kanskje det hjelper å finne en ting du gjør for deg selv hver dag, jeg måtte ha kakao med krem hver dag en periode, det hjalp stort på humøret.

Klemmer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...