Gå til innhold

Har apotekene de medisinene vi trenger på lager?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om de fleste apotek har ivf-medisiner på lager? Tenkte spesielt på Puregon. Jeg vurderer å reise på hjemmeapoteket mitt i dag, el vente til oppstartsdagen på Puregon - hvor jeg også skal på sykehuset (sykehusapotekene burde vel ha sånt inne?!). Litt i tvil. Hva mener dere?

Fortsetter under...

De fleste har ikke ivf-medisiner inne. Lurt å ringe på forhånd og sjekke og eventuelt bestille hvis nødvendig.

Sykehusapotekene på de sykehusene som har en IVF-klinikk har som oftest, men de har ikke nødvendigvis alt eller nok av alt til enhver tid.

Annonse

Hei alle sammen ;-) Rikshospitalet hadde det jeg trengte på lager. Men forhørte meg på nærapoteket her hjemme, de hadde ikke på lager, men skaffet det til dagen etterpå. Så nå ligger Puregonen å venter på oppstart i morgen! :D

Vitus apoteket på Aleris i Oslo har alt inne. Veldig god service der også. De er gode på å forklare osv:-)

Vil bare legge til litt her.. Ja, jeg er enig i at det apoteket er supert - de kjenner godt til IVf-medisinering og er serviceinnstilte og vennlige.

Men - man kan ikke regne med at de har inne alle typer IVF-medikamenter, for det varierer litt mellom klinikkene hva som brukes. Det er heller ikke sikkert at de alltid har de riktige størrelsene/antalle enheter etc.

Uansett så er det ikke noe problem - så lenge medikamentet finnes på distributørens sentrallager så får mange apotek (også dette) i Oslo varen dagen etter bestilling, så det er bare å ringe dem :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...