paddington Skrevet 19. mars 2013 #1 Skrevet 19. mars 2013 Heisann. Jeg er jo helt grønn på dette feltet, og bekymrer meg for alt mulig. Jeg er 8 uker på vei og har kraftig stikking i magen i perioder. Kjennes ut som en nål som stikker meg. I tilleg er jeg litt øm i korsryggen. Er selvfølgelig redd for spontanabort:(. Har ikke blødd noe i det hele tatt så langt. Har vært helt tett fra innsett:). Har sett hjertet slå i uke 7:). Skal ikke på ny ul før i uke 12. Nå begynner jeg å tvile litt, kanskje jeg burde inn igjen for en sjekk neste uke?? Noen som har erfaringer rundt dette? Hva ville dere gjort? Nå er jeg sikkert hysterisk;)!
Tessolinen Skrevet 19. mars 2013 #2 Skrevet 19. mars 2013 Hei Det er visst helt normalt, livmoren din strekker seg og vokser.. Så lenge du ikke blør i tillegg til langvarige og kraftige smerter så trenger u ikke bekymre deg.. Det var beskjeden jeg fikk hvertfall Jeg hadde stikninger og mens lignende smerter fra uke 6 ca, er i uke 16 nå og har fortsatt litt vondt nå og da og alt er fint med den lille ( har doppler så hører på hjertelyden veldig ofte)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå