Gå til innhold

Kroppen er helt på tur....

Anbefalte innlegg

Noen som vet noe om innbildt svangerskap?

Jeg trodde at man må tro man er gravid for å være det??

Fra to dager etter el har jeg hatt ømme bryst, magen har blitt veldig oppblåst (så ille at folk ser på magen min, som vanligvis er flat, nå ser jeg ut som om jeg er flere måneder på vei), jeg har vært svimmel, har begynt å få metallsmak i munnen om morgenen, stikninger i underlivet, økt sexlyst, veldig sliten, og i morges var jeg også småkvalm m.m. Tre dager til ikm...

Og det skal jo være tilnærmet umulig at jeg evt skal ha blitt gravid denne måneden. Samme skjedde sist måned, også da minimal sjanse for at jeg var gravid.

Altså, jeg har ingen grunn til å gå rundt og tro at jeg er gravid, likevel er kroppen helt på tur. Noen som har opplevd lignende?

Selv om ønsket om barn er stort, så kan man vel ikke få innbildt graviditet når man faktisk ikke tror man kan være gravid - eller???

Og jada, jeg vet jeg kan ta en test om noen dager, men gidder ikke svi av penger når jeg er så sikker på at jeg ikke kan være gravid...

Anonym poster: e651b1d0454a586bca2f16c3fd77ca14

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144030254-kroppen-er-helt-p%C3%A5-tur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff det høres slitsomt ut, men ofte henger det psykiske og det fysiske veldig sammen.. Så hvis du har et sterkt ønske om å bli gravid og tenker en del på det så kan det også kanskje være grunnen til symptomene!? Får håpe det er riktige symptomer snart da hvis det er det du ønsker :)

Takk, jenter.... :)

Synes bare det er så slitsomt når slik symptomer kommer når jeg overhodet ikke regner med at det er noen som helst mulighet for å ha blitt gravid, og derfor ikke har tenkt på det før symptomene kommer. Har jo ikke en gang prøvd å bli gravid disse to månedene!

Da må det enten være det ubevisste som spøker med meg eller at det er hormonene som er på tur.

Har vært slik kun en gang før og det var da jeg var gravid, testet tidlig pga samme symptomer, men mistet noen dager etter ikm.

Skjer det en gang til så får jeg vel bare ta en tur til legen, for normalt er det ikke, så godt kjenner jeg kroppen min.

Håper selvfølgelig at jeg en dag får barn - og ønsker dere det samme også, jenter :) Takk for svar :)

Da kom mensen - rett på ikm.

Det rare er at kroppen er akkurat like mye på tur fremdeles!

Like ømme bryst (som alltid gir seg første mensdag), har hatt veldig tydelig og tidvis ubehagelig metallsmak i munnen siste par dager (aldri hatt før), småkvalm fra morgenen av og når jeg er sulten, har reagert veldig på lukter, mer og mer stikninger i underlivet +++

Har aldri vært slik tidligere ifm mensen. Pms'en min bruker å være som blåst bort idet mensen kommer, hvis jeg i det hele tatt har pms - noe jeg ofte ikke har. Nå fortsetter jo alle symptomer. Grrrrr!

Frustrert over kroppen nå......

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...