Gå til innhold

Legen mener jeg er 6-7 uker på vei, jeg trodde jeg var 4!?

Anbefalte innlegg

Har ikke tatt ul, men hun kjente på livmoren og mente jeg var kommet mye lengre. Får ikke dette til å stemme, det går jo ikke an å bli gravid når man har mensen? Ble henvist til tidlig ul for å se om d stemmer. Hadde jo vært fint om jeg faktisk har kommet så langt da :)

Fortsetter under...

Jeg er også usikker på hvor langt jeg er på vei.

Jeg hadde en mens i januar på fire dager som er vanlig mens på meg.

Å når feb kom blødde jeg bare veldig kraftig en dag.

Skal til legen rett etter påske og da sa han at han skulle kjenne på meg og evt sende meg på tidlig UL.

Så jeg er enten 11 uker eller 7 uker. haha...

Annonse

Dette blir spennende :) jeg skal på tidlig ul rett over påske, gleder meg til å få vite hvor langt jeg egentlig har kommet. Nå går jeg etter min egen termin, da blir jeg ikke skuffet hvis de på ul sier jeg ikke er så langt på vei som legen min trodde. Så i dag er jeg 5+4 :)

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg er også veldig spent på hvor langt jeg er på vei! Siste mens første dag var aborten jeg hadde 7.februar. Testet for eggløsning ca. 26.februar, men 14.februar fikk jeg en kraftig, men kortvarig mens, så da trodde jeg ikke jeg var gravid.

1.april testet jeg imidlertid positivt og må etter det jeg kan skjønne ha blitt gravid på første EL etter aborten, til tross for denne menslignende blødningen. Håper på tidlig UL snart!

Da har jeg vært på ul! Alt så bra ut, men legen jeg hadde vært hos tidligere tok feil ja. Ble flyttet frem noen dager, men ikke så mye som legen min trodde jeg var. Så nå er jeg 8+3, fire dager lengre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...