Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde en sa for 2 uker siden,.. Sluttet å blø fredag og har jo hatt sex etter det... Så nå er det bare å vente i spenning på når og om mensen kommer.. Skal på etterkontroll etter spontanaborten 5 april så i teorien kan jeg jo være gravid da. Legen anbefalte oss jo å vente en mens før vi fortsatte å prøve, så det hadde nesten vært litt flaut å være gravid på en etterkontroll etter sa. Men i følge det jeg leser her inne så bor ikke mange anbefalt å køer på å prøve videre med en gang etter en sa... Hvis jeg f.eks har el nå eller i løpet av denne ua og blir gravid så er jeg 4-5 uker på vei på ul 5 april, kan man se det på ul da ??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144030182-spennende-ventetid-etter-sama/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil tro at man ihvertfall kan se at det er en begynnelse. Altså at livmora er lukket og at det er et rom der... Den tidligste ultralyden jeg har tatt var i uke 5+4, og da så jeg hjertet også. Dette var utvendig ul. Håper det klaffer for dere fort som fy. Å miste er ikke gøy :-(

Takk for svar : ) vi håper også det klaffer fort sm fy ja!! Trist opplevelse å miste. Men jeg prøver å tenke positivt å fokusere på at i faktisk kjapt ble gravide . Jeg har 2 barn fra før også så jeg vet jo at jeg kan bære frem et barn : ) men nå gleder jeg meg sinnsykt til å kjenne kvalmen komme sigende og bli tjukk og god :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...