Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme her, frøkna la seg ned tidlig, i uke 28. Har ikke snudd seg siden, er uke 34 i morgen. Nå er det perioder jeg sliter med å sitte da det presser skikkelig vondt. Er du flergangsgravid? De legger seg ofte tidligere langt ned pga at muskulaturen ikke er så sterkt som 1.gang

Endret av Pus med støvler venter # 2

Samme problemet her. Hun ligger godt ned i bekkenet (legen kommenterte det faktisk på kontroll i dag) Ser jo at det buler der nede. Å sitte fremoverbøyd er så og si umulig, å sitte rett opp og ned er ikke videre behagelig det heller. Andregangs her også.

"Heldigvis" sliter jeg med å sitte oppreist lenge av gangen fra før av pga bekkenet, så er egentlig vant til å ikke kunne sitte så mye ;)

Jeg er nå 28+3 og hodet har ligget godt nede i bekkenet siden før uke 24.. Fikk bekreftet torsdag forrige uke og i dag at hodet er festet..

I mitt forrige svangerskap så var hodet langt nede i bekkenet fra ca uke 24 da også, og da var hodet festet fra ca uke 27.. Hadde da åpning fra uke 30 og vesla kom i uke 35+5/6.. Hun ble tatt med tang pga hodet var festet litt feil veg..

Så er veldig spent på hvordan det blir denne gangen.. Ingen åpning ennå, og har ofte kontroll/måling av mormunn.. Det sprenger som pokker til tider nedi der.. Men går over fra tid til annen.. Men kunne fint gå til termin allikevel selv om frøkna kom før.. Blir noen spennende uker fremover. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...