Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sliter veldig, ser sånn ut etter 3 graviditeter... Såg sånn ut etter 2 også, bare noen mindre kg på kroppen ellers lik :( sliter veldig, liker ikke å vise meg for min samboer engang, offentlige bad og syden er grusomt. Har bare følelsen av at jeg ønsket at et hull i bakken skal åpne seg så jeg kan forsvinne ned i.. :(

Får ikke til å legge til bilde... Hvordan får jeg til det fra iPad ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144030040-mage-etter-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du kan finne litt tid i hverdagen til trening? Blir kanskje ikke perfekt, men det å få strammet opp litt kan kanskje gjøre godt? Skjønner godt at det kan være vanskelig å sette av tid til dette med 3 barn. Jeg har også mage ( kallenavn " bolledeigen") etter graviditet. Prøver å trene innimellom, men aksepterer at den er der.

Håper du finner en måte akseptere kroppen din på, lykke til:)

Bynte å trene 5,5 uke etter fødsel. Var bra trent før barn nr 3 kom siden det er 5 år mellom nr 2 og 3 men overhenget og sviskemagen forsvinner ikke. Til og med legen så det ikke gikk å trene det bort... Må operere noe jeg har gledet meg til 4-5 år, men må være ferdig med unger først. Siden de er ny pappa nå vil han gjerne ha ett barn til.. Hadde vært greit å fått lagt ut bilde så hadde dere skjønt... :( skal til personlig trener etter påske for å komme i bra form igjen. Men føler meg stygg og usexy, for det er akkurat det jeg er hadde du sett magen min :( bedre med noen kg ekstra enn dette, de kan trenes bort...

Nå ser dere magen på profilbildet... Grunnet overhenget har jeg alltid vært en str større en om den var borte... Gleder meg til å operere. Som min venninne trøster meg meg; det kan gjøres noe med.... Vil gjerne høre hva dere mener om magen...

Annonse

Min mage ser ganske lik ut, og den skal bort når vi er sikre på at vi ikke skal ha fler barn. Dumme magen som er i veien så det tilogmed er vondt å ha på olabukse, hater den :(

De som får flat mage igjen etter sv.skapet de er heldige de!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...