Gå til innhold

**IKM uke 16***

Anbefalte innlegg

Akkurat ferdig med 7 dagers meget intenst tante besøk... første ordentlige mens etter h.spiral og har jo ikke hatt noe mens på mange år så nå var det godt hun dro sin vei.. jeg hverken temper eller tar el tester. Testet for el sist men gidder ikke nå.;) fortsatt god påske:)

Fortsetter under...

Hei!

Sniker meg inn her med ikm den 20.

Krysser fingrene for at det blir full klaff for oss alle :-)

MANDAG 15:

Browneyes

Prøverpåførste

TIRSDAG 16:

Prinsesse07 (8pp)

ONSDAG 17:

Drømmer om nummer 3 <3 (4pp)

Supersnusken

TORSDAG 18:

Dolly ønsker seg 3

FREDAG 19:

Pippa2 (9pp)

LØRDAG 20:

Bare.mamma

HappyMamma! (3pp,1sa)

SØNDAG 21:

Drømmeren85

Wimsey

GRAVID!!!:

Ny pp:

Annonse

MANDAG 15:

Browneyes

Prøverpåførste

Barnnummertre

TIRSDAG 16:

Prinsesse07 (8pp)

ONSDAG 17:

Drømmer om nummer 3 <3 (4pp)

Supersnusken

TORSDAG 18:

Dolly ønsker seg 3

FREDAG 19:

Pippa2 (9pp)

LØRDAG 20:

Bare.mamma

HappyMamma! (3pp,1sa)

SØNDAG 21:

Drømmeren85

Wimsey

GRAVID!!!:

Ny pp:

Heldig du Drømmeren! Lykke til i uke 15! :)

Nå begynner endelig EL testene mine å bli en anelse sterkere på test streken enn de ultra svake, så å si nesten usynlige strekene jeg har hatt frem til nå, så nå begynner det endelig å skje noe her. Herlig, da slapper jeg litt mer av så lenge jeg vet der er fremgang. Testene har stresset meg ut ganske mye..

Fertility Friend gjetter at jeg har EL på lørdag, og håper det stemmer, for det hadde passet veldig fint! Men gjør jo ikke noe om den kommer litt før heller. Er mega-klar for å begynne symptomjakten, hehe :)

Annonse

Her var det stille for tiden :) Vi er på reise, og det er derfor stille fra denne kanten også. Men aksjeinnlegging i går, og det gjelder vel å holde trykket oppe noen dager framover. Jeg tester ikke el, så aner ikke når den kommer egentlig, men i forhold til de tidligere periodene nå skal el være i dag (tidligst). Hvordan går det med dere andre?

Dolly ønsker seg 3: Mitt første ordentlige tantebesøk etter at jeg tok ut h-spiral var også helt ekstremt. Jeg følte jeg likegodt kunne sitte på do hele dagene. Men heldigvis har det normalisert seg de to neste gangene. Var like før jeg bestilte time for å få satt inn en ny, var ikke forberedt på at mensen var så ille etter tre år uten :)

Hei jenter! Ja litt stille her hos oss for tiden men blir vel mer aktivitet når testinga begynner;) tror d er EL på gang her, ihvertfall i følge 'kroppens' egene tegn..;) legger inn aksjer annenhver dag denne uka men begynner å innse at det kanskje kan ta opp til flere prøve perioder denne gangen. Vært super heldig de første gangene og gravid på første, men alderen er jo ikke i min favør lengre da;p.. så har tenkt en del på det denne mnd. Gikk jo ikke på første etter h spiralen kom ut så nå håper j d skjer før høsten. Ja, prøver å innbille meg selv at j er såå rolig og avslappet ;) men d hjelper faktisk litt. Ikke noe el testing eller sånt, det blir for styrete og jeg henger meg helt opp i det i stedet for å bare kjenne på kroppen og kose oss med prøvinga.. ja.ja nok babling fra meg..

Browning eyes, Sikker på det holder meg godt m aksje innlegg før El. Har også hørt det er det som gjelder;)

Lite aktivitet på tråden vår jenter! Her er jeg over i DPO-land, litt deilig merker jeg. Prøver å ikke tenke så mye på det før det nærmer seg, kanskje derfor det er så stille her? Har en litt dårlig følelse denne mnd, uten at jeg har noen spesiell grunn til det. La inn aksjer før EL, men orket rett og slett ikke på selve EL-dagen, men skal vel kunne gå bra likevel..

I kveld skal jeg på middag og drikke litt vin, hadde el i går, så tenker at det ikke gjør noe, et evt befruktet egg har jo uansett ikke festet seg og får jo dermed ikke noe alkohol. Andre som også tenker sånn så tidlig..? Ikke tenkt å drikke mye altså, men et glass eller to til maten.

Jeg er også i dpo-land. Hadde el mandag eller tirsdag. Vedlig spennende denne pp siden vi var veldig aktive. 4 eller 5 dpo i dag, og går å kjenner etter. Hadde endel stikninger for et par dager siden. Vet ikke hva det kan være, kanskje det er sånn alltid, bare at nå kjenner jeg så godt etter...

Jeg skal dra å kjøpe meg fertilitetsmonitor etterpå, drit lei ustabil syklus etter SA i januar, Trodde jeg skulle hatt EL denne uken, men plutselig i natt kom TR på dag 21 i syklusen. Her har det virkelig skjedd noe kluss :(

Før SAen hadde jeg syklus på 31 dager, men den har tydelig vis ikke tenkt til å stabilisere seg med det første.

Håper den sitter denne gangen for resten av dere :)

Jeg skal dra å kjøpe meg fertilitetsmonitor etterpå, drit lei ustabil syklus etter SA i januar, Trodde jeg skulle hatt EL denne uken, men plutselig i natt kom TR på dag 21 i syklusen. Her har det virkelig skjedd noe kluss :(

Før SAen hadde jeg syklus på 31 dager, men den har tydelig vis ikke tenkt til å stabilisere seg med det første.

Håper den sitter denne gangen for resten av dere :)

Æsj så kjedelig!!! Jeg har kjøpt Pearly, og synes det fungerer fint. Spent på om det stemmer at jeg hadde el mandag eller tirsdag, som den sa.

Hallo jenter! Koselig at dere holder i gang litt aktivitet her på denne tråden:) jeg skulle i følge fertility kalenderen ha EL på torsdag, men i morges følte jeg at det kom et egg på en måte.. uansett, klarte ikke å la være og kjøpte meg jaggu en el test og den var positiv..:) da var ikke aksje innlegget helt over likevel.. og j som liksom ikke skulle teste...;)

jeg har ikke testet etter EL denne måneden, da jeg var på fjellet i påsken. Så har en innstilling på at jeg ikke stresser så mye i denne syklusen (så langt hverfall...). Har også vært til lege for å starte utredning og kanskje det er med på å ikke stresse meg så mye akkurat nå. Men vi får se hvordan det går når det nærmer seg IKM. Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...