Gå til innhold

**IKM uke 16***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal dra å kjøpe meg fertilitetsmonitor etterpå, drit lei ustabil syklus etter SA i januar, Trodde jeg skulle hatt EL denne uken, men plutselig i natt kom TR på dag 21 i syklusen. Her har det virkelig skjedd noe kluss :(

Før SAen hadde jeg syklus på 31 dager, men den har tydelig vis ikke tenkt til å stabilisere seg med det første.

Håper den sitter denne gangen for resten av dere :)

Ikke muligheter for at det er en festeblødning da?

Uansett, så håper jeg det klaffer snart igjen, og varer for deg :)

Jeg har trådd over i dpo land jeg også. Er vel 2 dpo idag. Så ikke så mye å kjenne etter eller noe enda. Håper virkelig det har klaffet og at et egg driver og deler seg inni der og gjør seg klar for å feste seg om noen dager!

Føler meg litt patetisk, men hender jeg tar meg i å sitte å se på youtube filmer om babyer og fødsler, unnfangelser og det som måtte være, som om jeg kan manipulere kroppen til å være uber klar å grabbe til seg å holde fast på et evt. befruktet egg som skal komme svivende, hehe *rødme*

Noen av dere som har hørt om at Johannesbrødkjernemel skal hjelpe til når en vil bli gravid?

Tanta mi og en venninne hadde visst bakt noe av dette når de prøvde å få barn fordi de hadde hørt at det skulle være bra, og de ble begge gravide den gang. Har søkt litt på nettet, men finner ingenting om det.

MANDAG 15:

Browneyes

Prøverpåførste

Barnnummertre

TIRSDAG 16:

Prinsesse07 (8pp)

ONSDAG 17:

Drømmer om nummer 3 <3 (4pp)

Supersnusken

TORSDAG 18:

Dolly ønsker seg 3

FREDAG 19:

Pippa2 (9pp)

LØRDAG 20:

Bare.mamma

HappyMamma! (3pp,1sa)

Rosin i bolla?

SØNDAG 21:

Drømmeren85

Wimsey

GRAVID!!!:

Ny pp:

Nå bør jeg være over el, har iallefall begynt å få ømme pupper. Så da begynner den lange venteuka, før testeuka kommer etter der igjen. Spennende!! Har egentlig god magefølelse denne gangen, så får vi se om det hjelper ;)

Annonse

Mine er ikke superømme, bare sånn litt ømme som de pleier å være etter el tror jeg. Blir spennende å se når det går noen dager :) Pleier kjenne kvalmen ganske fort egentlig, så om ikke den kommer på noen dager tror jeg ikke det er noe på gang...

Da er vi jo ca like langt da! Er dpo 5 eller 6 idag jeg. Er nesten uutholdelig denne ventetiden mellom el og ikm.

Kvalme er jo et godt tegn for deg siden du har opplevd det før :)

Er første for meg dette, så har ingenting å sammenligne med, eller i det hele tatt klare å se for meg hvordan i det hele tatt jeg skal klare å bli gravid. Det virker så uendelig uvirkelig at det i det hele tatt skal gå an.

Begynner så vidt å få ømme bryster nå, og sultfølelsen er steilende, men det kan jo bare være pms også det.

Annonse

Jeg har ikke testet etter EL denne måneden og ganske usikker på når/om jeg har hatt EL.. Har tempet da, men den har ikke vært lett å tyde denne gang :( Så, det er bare å vente i spenning til neste uke.

Støtter: Bare.mamma, om at det er ganske utrolig at det i det hele tatt går an!!

God morgen! Ny dag med sypmtomjakt er i gang :) Føler meg kanskje litt mindre kvalm i dag, men har veldig ømme brystvorter. Kan ikke huske at jeg pleier ha det ved vanlig el, da er det mer hele brystet som er ømt. Noen andre med symptomer?

Fertility Friend kunne ikke gi meg noe mer svar, som jeg fryktet.. Så nå får jeg bare vente til neste uke og se om IKM kommer når jeg tror. Har startet utredning hos lege, så kanskje jeg får noen svar der på hvorfor det tar så lang tid dette.

Men spennende å følge dere og hvor mange som får symptomer nå :) Håper flere får noen positive tester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...