Gå til innhold

Hjelper mannen mye til hjemme?

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med typen min siden november -11, og vi flyttet sammen i august 12 pga vi ventet vår sønn som født i oktober 12.(han var ikke planlagt )

Men jeg har et lite problem (synes jeg da). I disse 48 timene har jeg kun sovet 9 timer pga jeg skulle vekke han når skulle begynne på jobb i 5 tiden osv.

Idag så jobbet han fra klokken 05 til klokken 24,(Han er taxi sjåfør, derfor rar arbeidstid) Og han sa at han kom hjem i 18 tiden så jeg dekket på å slik til klokken 18 og han kom ikke. Men han lovte at skulle koke alle flaskene og legge sammen klærne da han komme hjem.

Han sa han skulle IKKE skulle sitte med Ipaden og ikke legge seg på sofaen.

Men hva gjorde han satt seg litt på Ipaden og sovna på sofaen så jeg måtte gjør alt selv, synes han kunne ha sagt det litt tidlgere sånn at jeg kunne ha pakket stelleveska til i morgen osv. Skal på helsestasjonen i morgen derfor pakket jeg den.

Jeg blir både sur og grinete når ikke han hjelper til, og han blir bare irritert og sier at det like før han kaster meg ut siden jeg sutrer sånn.

Han til og med har sagt til vennina mi at det gjør ingenting hvis mannen er utro, og om de skulle gjør noe. Dere skjønner vel hva jeg skal frem til. Men hun har svaret nei. Hun fikk ikke lov å si det han sa til meg.

Men hun sa det alikevel til meg og det er glad for.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144029973-hjelper-mannen-mye-til-hjemme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja.

Jeg kjørte faktisk drosje når jeg studerte og tro meg en vet aldri hvor neste tur går.

Det er vanskelig å avtale nøyaktig tid for når en er hjemme.

Btw skiftet hans er ulovlig, og på liten bil.

Om han smeller og politiet tar utskrift av skiftet hans, (det får de av sentralen automatisk, pga at alle smell med drosje skal rapporteres til politiet), så vil de se hvor lenge han har vært på og de kan ta ham på uaktsom kjøring.

Nå skjer det vel sjeldent at noen blir tatt for det, men det ligger jo i bakhodet.

Det med at han har prøvd seg på venninna di og vil at hun skal tie om det anser jeg som verre. Du bør ta det opp med ham.

Kast han ut! Man skal aldri godta slik adferd hos menn... Uansett. Ammer du? Vis ikke. Sett han alene med baby en hel helg. Så han kan kjenne på det å være far. Men jeg ville som sagt ikke godtatt det. Hans valg å jobbe så mye så da får han bidra hjemme etter skift. Ikke minst vis han mener det er ok å være utro. Kan han dra til helvete! :)

Annonse

Kast han ut! Man skal aldri godta slik adferd hos menn... Uansett. Ammer du? Vis ikke. Sett han alene med baby en hel helg. Så han kan kjenne på det å være far. Men jeg ville som sagt ikke godtatt det. Hans valg å jobbe så mye så da får han bidra hjemme etter skift. Ikke minst vis han mener det er ok å være utro. Kan han dra til helvete! :)

Jeg båder ammer og gir flaske.

Men hvis mannen jobber fra 05 til 24, og du har vært hjemme, hvorfor skal da han koke flaskene?

For vi har annen hver gang + jeg må rydde sånn opp etter han.

Men er du hjemme med baby hele dagen? I såfall så er det å koke flasker en del av jobben din slik jeg ser det. Jeg er hjemme med baby, det kunne ikke ha falt meg inn å kreve annenhvergang for noemsom tar to minutter. Ihvertfall ikke når han har vært på jobb i nesten et døgn!

Jeg har samme tidsperspektiv på når vi traff hverandre og fikk baby :) Jeg tror dere må snakke sammen og bli litt enige om ting og tang i livet deres. det er ikke bare enkelt å bli sammen med noen, bli gravid og flytte sammen så raskt som vi har gjort!! :) Det er bare ett år!

For min del har det gått utrolig bra, og han er flink å hjelpe til selv om han studerer og jobber kvelder. Men vi har ennå "konverser" innimellom, spesielt på det intime plan da vi er på litt forskjellige kanaler angående lyst... Jeg kan også stresse litt hvis vi skal ut på et eller annet, men har funnet ut at det er bare å spør om hjelp! :) hvis ikke blir jeg sur og han blir overrumplet, eller omvendt :)

Koke flasker gjør jeg.. Om menn skal gjøre ting bruker de ofte litt tid på å komme igang ;)

snakke-snakke-snakke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...