September<3 Skrevet 17. mars 2013 #1 Skrevet 17. mars 2013 Har lyst å gjøre Det på en litt annen måte, lurte på å sende ut ultralyd bilde, men det er ikkje før 29april, og tviler på at ingen kommer til å spørre , e du gravid eller, siden eg har slutte å røyke.... Noe eg ikkje hadde store planer om, og har gjort D veldig klart, selvsagt før eg fant ut eg var gravid... Så noen som har noen enkle men litt morsomme ideer??
Nr2PåVei<3 Skrevet 17. mars 2013 #2 Skrevet 17. mars 2013 Jeg sendte bilde til min mamma og pappa av en bakebolla oppned inni ovnen:p hehe..
September<3 Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2013 Hehe, den av fin tok de den med en gang da??
mammag22 Skrevet 17. mars 2013 #4 Skrevet 17. mars 2013 Vi har ei fra før som hadde fått jeg skal bli storesøster body. Tok ikke lange stunden før det ble helt stille i stua
Nr2PåVei<3 Skrevet 17. mars 2013 #5 Skrevet 17. mars 2013 Tok litt tid.. mamma begynte å spørre pappa : hva lager hun nå da??? åsså sa pappa: bakebolle i ovnene?? Å da skjønte de det
Sikkertforgammel Skrevet 17. mars 2013 #6 Skrevet 17. mars 2013 Vi pakka inn en babyrangle og skrev på kortet: kjære farmor og farfar. Kan dere passe på denne til jeg blir stor nok til å leke med den? Hilsen knøttet i magen ♥ De ble kjempeoverrasket, og rørt til tårer
glerme81 Skrevet 18. mars 2013 #7 Skrevet 18. mars 2013 Vi hadde tatt vare på graviditets-testen som fortsatt hadde 2 streker, pakket den fint inn i en eske og ga den til besteforeldrene, de pakket opp da vi satt der, fantastisk morro å se ansiktsuttrykkene og reaksjonene! hihi <3
moda95 Skrevet 18. mars 2013 #8 Skrevet 18. mars 2013 I og med at meg og kjæresten kun er 18 år, så var det veldig vanskelig å fortelle om dette. Men vi skulle i en bursdag og moren til typen spurte om hun skulle kjøpe med noe å drikke på til oss, men da svarte typen: Ja, du kan kjøpe til meg, men ikke til henne, hun er gravid. Hun trodde ikke på oss med en gang, men etterhvert innså at hun skal bli bestemor.
September<3 Skrevet 19. mars 2013 Forfatter #9 Skrevet 19. mars 2013 Blir rene slektstreffet her i helgen, min begge søstrene mine med typer og barn kommer, og skal være hos oss, og vi skal til foreldrene våre og spise middag alle sammen, såe, sitter her å lurer på om eg rett og slett skal ta med brevet om ultralydtimen og bare sende vise D rundt middagsbordet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå