Gå til innhold

Hvordan fortalte du/dere det til nærmeste?

Anbefalte innlegg

Har lyst å gjøre Det på en litt annen måte, lurte på å sende ut ultralyd bilde, men det er ikkje før 29april, og tviler på at ingen kommer til å spørre , e du gravid eller, siden eg har slutte å røyke.... Noe eg ikkje hadde store planer om, og har gjort D veldig klart, selvsagt før eg fant ut eg var gravid...

Så noen som har noen enkle men litt morsomme ideer??

Fortsetter under...

Vi pakka inn en babyrangle og skrev på kortet: kjære farmor og farfar. Kan dere passe på denne til jeg blir stor nok til å leke med den? Hilsen knøttet i magen ♥ De ble kjempeoverrasket, og rørt til tårer :)

Annonse

I og med at meg og kjæresten kun er 18 år, så var det veldig vanskelig å fortelle om dette. Men vi skulle i en bursdag og moren til typen spurte om hun skulle kjøpe med noe å drikke på til oss, men da svarte typen: Ja, du kan kjøpe til meg, men ikke til henne, hun er gravid.

Hun trodde ikke på oss med en gang, men etterhvert innså at hun skal bli bestemor.

Blir rene slektstreffet her i helgen, min begge søstrene mine med typer og barn kommer, og skal være hos oss, og vi skal til foreldrene våre og spise middag alle sammen, såe, sitter her å lurer på om eg rett og slett skal ta med brevet om ultralydtimen og bare sende vise D rundt middagsbordet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...