babyloveisagirl :) Skrevet 17. mars 2013 #1 Del Skrevet 17. mars 2013 Jeg født for 11 år siden ei nydelig prinsesse....men tvillingbroren hadde død i magen min,og blitt tatt ut noen måneder før fødselen.men blir på minnet hvert år at ho har e bror som ville hadt gebursdag samme med henne.i fjor ble jeg gravid mens jeg gikk på p-sprøyte..tvillinger på nytt,men i julen mistet jeg tvilling en,nå i januar mistet jeg tvilling nr to.jeg har d tøft,men vi skal komme oss gjennom d.folk sir at gi d tid,du vil glemme d.....hallo d e 11 år sia æ mista tvillingbroren til datteren min....han vil alldri bli glemt.ingen av englene mine vil bli glemt.hvordan har dere andre det som har mistet gullet/gullene deres ???? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144029770-tanker-etterp%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante_Esel Skrevet 24. mars 2013 #2 Del Skrevet 24. mars 2013 [quote name=babyloveisagirl ' timestamp='1363534752' post='145161874] Jeg født for 11 år siden ei nydelig prinsesse....men tvillingbroren hadde død i magen min,og blitt tatt ut noen måneder før fødselen.men blir på minnet hvert år at ho har e bror som ville hadt gebursdag samme med henne.i fjor ble jeg gravid mens jeg gikk på p-sprøyte..tvillinger på nytt,men i julen mistet jeg tvilling en,nå i januar mistet jeg tvilling nr to.jeg har d tøft,men vi skal komme oss gjennom d.folk sir at gi d tid,du vil glemme d.....hallo d e 11 år sia æ mista tvillingbroren til datteren min....han vil alldri bli glemt.ingen av englene mine vil bli glemt.hvordan har dere andre det som har mistet gullet/gullene deres ???? så klart vil du ikke glemme de, men med tiden vil kanskje sårene bli litt mindre... og du vil kanskje kun huske på de i spesielle merkedager/høøytider... desverre skjer det saker og ting man ikke ber om... men man kan ha de med videre i hjertene våre... sender en god klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144029770-tanker-etterp%C3%A5/#findComment-145185352 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå