Gå til innhold

Ronny,Johnny,Kenneth,Roy og Roger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og 80 tallet, ikke glem 80 tallet.

Helt ærlig så tror jeg nok kanskje det ja, men ikke før om kanskje en ti års tid eller mer.

Over 80% av de jeg kjenner og veit om med disse navnene er født på 80 tallet, og for meg er det for tidlig mede en renessanse av 80 tallet.

Så klart, dumt og glemme 80 tallet ja.

Ok jeg håper ikke de kommer igjen,de er lite pene,men som du sier er det jo ikke umulig heller om 10-20 år.

De fleste jeg kjenner som heter Ronny,Roger og Roy i alle fall er over 35,men kjenner 2 kenneth som er like gammel som meg og Johnny kjenner jeg kun en som er over 40

ikke stygge,men liker de ikke,er ikke min smak, Johnny går faktisk ann,men de andre nei. De er belastet og mange som heter det er rusmisbrukere og kriminelle ikke alle,men en del

Ja sant det.

Men må da være andre grunner da at det er mange rusmisbrukere eller kriminelle med det navnet.

Kan da være at mange har disse navnene kanskje.

Annonse

Annonse

Når vi en gang blir presentert for våre små oldebarn og gutten skal hete Roy Kenneth er det sikkert mer en én oldemor som repeterer en gammel klassiker: "Det kan dere ikke mene! Han kommer til å bli mobbet!" :D

I fremtiden kommer folk til å se helt anderledes på navn enn det vi gjør i dag så selvfølgelig kan disse navnene også få en ny popularitetsbølge - men det går nok en del år enda. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...