Gå til innhold

Noen damer på rundt 172 cm og 100 kg her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 171 og 95 kg - men gravid uke 33. Var 79 kg når jeg ble gravid, og det var 9 kg for mye for meg.

Selv om det ikke blir helt det samme med babymage - det føles helt grusomt å nærme seg 100! Og da snakker jeg ikke om hvordan jeg ser ut, men hvordan det er å bære på så mange kilo ekstra.

Man ser ikke slank eller passelig ut når man er 100 kg, det er virkelig selvbedrag. Dere kan ha så masse muskler dere vil, for jenter så er man helsemessig ute å kjøre. Noen menn kan nok være 100 kg uten å være direkte feite, men for damer.... har aldri møtt noen som bærer 100 kg fint.

Anonym poster: 5b1eadbedc75e06df277d6adfa24d263

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ei venninne som veier rundt 100 kg. Hun er riktignok litt høyere, ca 180 cm. Hun er IKKE feit i det hele tatt. Hun er i tillegg stram, ikke noe sim henger eller disser. Du hadde aldri trodd hun veide så mye! Så ja, det går faktisk an!

Anonym poster: 52e5eabb806247ea0255b58e88d7f45a

Skrevet

Rart hvordan man ikke ser det selv i speilet, men gjerne på bilder...

Jeg veide "plutselig" 89 kilo, er 170 høy, og da jeg så bilde av meg selv tok jeg grep. Huff, trodde jo ikke jeg var så stor når jeg bare så i speilet hver dag...greide å gå ned til 81 før jeg ble gravid, men har en idealvekt på rundt 66-68.

Ut fra det du skriver tror jeg du er god og rund:)

Anonym poster: d6bb3af5939d5643cecd091b05fbc85e

Skrevet

Du får nok ikke ærlige svar fra dine venner og familie. Jeg hadde aldri sagt til mine kjære at de er tjukke selv om de er det.

Anonym poster: 46e5ffc23dfd159696baee143ccd191e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...