sakb77 Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 Hvor "skadelig" er det med alkohol i ventetiden før egguttak og når man går på medisiner? Snakker ikke flatfyll her, men et glass vin eller to?
Nurse77 Skrevet 16. mars 2013 #2 Skrevet 16. mars 2013 Jeg har tatt meg et glass vin mens jeg har sprayet, men etter at jeg har begynt med sprøyter har jeg vært avholds. Det virker som om at flere her har praktisert den "regelen".
Evigoptimisten Skrevet 17. mars 2013 #3 Skrevet 17. mars 2013 Jeg har vært helt uten alkohol under spray, sprøyter, ruging og nå sist Progynova ved fryseforsøk. Sikkert ikke farlig å ta seg et glass i ny og ne:) kommer til å ta meg noen glass ved neste frys under tabletter og siden det er påskeferie, men rugeperioden er hellig. Alt med måte er sikkert bra for kroppen
IdaPingPong Skrevet 18. mars 2013 #4 Skrevet 18. mars 2013 Jeg drakk 1-2 pils under sprøytene og venter prinsessa om 10 uker. Var nok ikke alkoholen som gjorde meg gravid eller ikke..
IdaPingPong Skrevet 18. mars 2013 #5 Skrevet 18. mars 2013 Jeg drakk 1-2 pils under sprøytene og venter prinsessa om 10 uker. Var nok ikke alkoholen som gjorde meg gravid eller ikke..
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 23. mars 2013 #6 Skrevet 23. mars 2013 Hei. Jeg tok meg en fest én gang under sprøyteperioden. Ikke å anbefale. Jeg tålte hormoner og alkohol dårlig. Husker jeg ble helt urasjonell og sjalu. Ble kluss hos meg hvertfall. Ble gravid og fikk ei jente i 2007.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå