Elvedatter Skrevet 16. mars 2013 #1 Del Skrevet 16. mars 2013 På torsdag mens jeg var på jobb begynte jeg å blø ganske mye (er uke 27+5 i dag) Det endte i ambulanse, masse undersøkelser og innleggelse. Blødningene ga seg på torsdag, men det kommer fortsatt litt grums hver gang jeg er på do. Jeg fikk komme hjem i dag, men jeg får stort sett ikke lov å røre på meg. Jeg skal gå til undersøkelse med ultralyd 2 ganger i uken fremover, og hvis jeg begynner å blø igjen var det bare å ringe 113 STRAKS. Ble forespeilet keisersnitt minst 2 uker før termin, hvis jeg klarte å gå å langt uten flere komplikasjoner. Men jeg måtte bare belage meg på at det kom til å skje igjen. Legen sa at det var så liten sjanse for at morkaka kom til å trekke seg opp at det var lik 0. Så jeg lurer på andres erfaringer. Når begynte du å blø? Fikk du flere blødninger etter det? Gikk du til termin? Alle erfaringer tas i mot med takk Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144029535-noen-med-placenta-previa-lavtliggende-morkake-og-bl%C3%B8dninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå