Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvfølgelig kan han få mer :-) Jeg lager alltid grøt til baby ikke vil ha mer, om det er en halv porsjon eller 1,5 porsjon varierer, han får alltid til han ikke vil ha mer. Sånn er det vel med voksne og, noen spiser mer enn en porsjon, noen mindre :-)

Jeg har også hørt at man bør amme først, og så gir man så mye grøt (evt annen mat) som de vil ha :) Veldig varierende hvor sulten de er, noen dager syns jeg at hun spiser syyyykt mye, mens andre dager kan hun spise noen få skjeer før hun er fornøyd. Bare herlig at han har matlyst! Desto enklere senere når han skal prøve seg på mer variert mat ;) (og det er så gøy!)

Endret av myerz

Annonse

Jeg ammet først før, men nå har jeg begynt å kun gi grøt som et måltid. Han får vann til for å slukke tørste.

Han er en stor og sulten gutt som trenger mye mat. Han spiser meg opp :)

Så nå som han har spist 9 kg av meg, og jeg ser ut som et skjelett, så sa HS jeg burde gjøre deg til 1 måltid uten amming.

Ammer jo 1 time etterpå da han skal sove

Jeg ammet først før, men nå har jeg begynt å kun gi grøt som et måltid. Han får vann til for å slukke tørste.

Han er en stor og sulten gutt som trenger mye mat. Han spiser meg opp :)

Så nå som han har spist 9 kg av meg, og jeg ser ut som et skjelett, så sa HS jeg burde gjøre deg til 1 måltid uten amming.

Ammer jo 1 time etterpå da han skal sove

Jeg gjør på akkurat samme måte som deg, men min er ikke så interessert i puppen heller :-P Ammer ca 3 ganger på dagtid, han er 7 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...