Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hadde egguttak på torsdag, var så uhelig at det ble punktert en blodåre innvendig ved uttak, som ble ikke oppdagt før fredag, og ble operert, hadde 1,5 l innvendig blod i blødning. Horfor r det alltid meg?D r ikke legens skyld, hun mente ikke å gjøre det med vilje. R så lei meg, fikk lagt inn to befruktet egg, men det kommer så mye luft ut etter laproskopi. Vet ikke om det påvirker egget i livmor.

Fortsetter under...

måtte flire litt... for det kunne like gjerne vært meg... hehe.. er også en sånn uheldigper....

Men over til saken: tviler på at luft har noe å si for at egget fester deg! et av symptomene tidlig i graviditeten er jo nettop mye luft i magen!

ta det med ro, og tenk positive tanker, og positive ting vil skje :D

tante_esel, den luften som kommer er på grunn av operasjon jeg hadde idag, har ikke tidlig tegn på graviditet, har snakket på den avdelingen, det kommer fra buken, fra tarmen. Jeg må nok vente til 2 april for å teste det.

tante_esel, den luften som kommer er på grunn av operasjon jeg hadde idag, har ikke tidlig tegn på graviditet, har snakket på den avdelingen, det kommer fra buken, fra tarmen. Jeg må nok vente til 2 april for å teste det.

skjønte det, men mente at siden luft er et tidlig tegn hos mange, kan det sikkert ikke ha noe å si for om egget fester seg eller ikke...

Annonse

Jeg hadde egguttak på torsdag, var så uhelig at det ble punktert en blodåre innvendig ved uttak, som ble ikke oppdagt før fredag, og ble operert, hadde 1,5 l innvendig blod i blødning. Horfor r det alltid meg?D r ikke legens skyld, hun mente ikke å gjøre det med vilje. R så lei meg, fikk lagt inn to befruktet egg, men det kommer så mye luft ut etter laproskopi. Vet ikke om det påvirker egget i livmor.

Uff, da... Jeg tror heldigvis at dette ikke burde være negativt for rugingen din, for blod i buken (som jeg forstår at du har hatt?) påvirker ikke miljøet på innsiden av livmoren.

Fortsatt lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...