beibilykke Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 Hva funker mot det? Får ikke sove om nettene pga hoste!! Er så lei!!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #2 Skrevet 16. mars 2013 Det har jeg hatt. Jeg endte opp med å sove med et drops i munnhulen. Ikke det beste for tennene, men jeg måtte sove. Har du prøvd Cosylan? Du må ha resept på det, og man skal ikke bruke det så mye når man er gravid. Anonym poster: 3bb2b6b7e20dbcafbc0563e12c453e31
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 16. mars 2013 #3 Skrevet 16. mars 2013 Spørs jo om det er tørrhoste eller slimhoste? Tørrhoste kan du ta Noskapin mot, slimhoste kan du bruke slimløsende hostesaft mot, Bisolvonsmaker høgg men er effektivt! Slimet må opp. God bedring
<3 2G <3 Skrevet 16. mars 2013 #4 Skrevet 16. mars 2013 Et du gravid begrenser det seg hva du kan bruke. Men sitte å sove med pastill i munnen funker best her når det er sånn. Og masse vann.
beibilykke Skrevet 16. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2013 Takk for svar!! Vet faktisk ikke om jeg er gravid. (Håper det) hehe.. hsr faktisk cosylan liggende men bør kanskje somle meg til en grav.test først (brkt opp alle billigtestene, ble jo helt hekta av å teste) drops skal jeg prøve i natt!! Er vel slimhoste mest!! Surkler nedi hals/lunger når jeg hoster!!
<3 2G <3 Skrevet 16. mars 2013 #6 Skrevet 16. mars 2013 Bisolvon kan du bruke om du ikke er gravid. Om du tester positivt nå er det ikke mye fare med medisiner enda. Er ikke kontakt mellom deg og baby uansett så tidlig, så jeg hadde tatt sjansen på å medisin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå