Gå til innhold

Har jeg ødelagt Synarel'en? Kan jeg bruke den nå?

Anbefalte innlegg

F***!!!

Jeg glemte de to flaskene med Synarel i bilen i går. De har stått der over natta. I følge YR så har utetemperaturen her i byen vært fra 2 pluss til minus 1 grad ila fredag. Og på Synarel flaska så står det "Må ikke fryses!"...

Hvis noen mot formodning vet ved hvilken temperatur Synarel fryser, så hadde jeg blitt veeeldig takknemlig for svar!!! :P

Typisk meg. Helt utrolig...... :(

Fortsetter under...

dama på apoteket sa at hun ikke hadde tatt sjansen på å bruke sprayen. er jo enig egentlig. d blir for mye gambling enn det jeg ønsker etter å ha ventet sååå lenge på dette forsøket. da får vi heller bli 1.800kr fattigere for å være sikre på at vi ikke ødelegger forsøket for oss selv....

apotekdama sa også at jeg kunne ringe til produsenten på mandag. jeg sa til henne at jeg allerede hadde sendt epost til produsenten for å spørre, men hun mente d var smartere å ringe. så får vurdere d på mandag for å få kjappere svar fra dem. de bør jo ha en formening om hvor sannsynlig d er at sprayen fremdeles fungerer slik den skal...

Annonse

ja kjempe surt. så mye rot og feil som har skjedd ila disse prøve-årene både mtp ekstra utgifter og ekstra ventetid. passelig lei og fortvila. men, må ikke dvele ved d som har skjedd. vi kjører på videre og prøver å slette dette fra minnet :P

Kjipt!!

Ironisk nok har jeg to ubrukte Synarel stående (har vært i romtemp hele tiden) som jeg kjøpte for bare en 3 uker siden. Ble gravid på Synarel og avbrøyt forsøket på mandag (har 3 flasker og rakk bare å bruke ca. halvparten av den ene). Kunne solgt deg mine hvis det går an å sende Synarel, de skal jo stå oppreist. Puregonen min er vel bare å levere inn siden den har stått i romtemp. Men hvis det går an å selge Synarel så har du et alternativ til å spare noen kr :)

Endret av Fiemor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...