NovemberBaby<3 Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 Hva synes dere om disse navna? Har dere andre forslag i denne stilen? Det er vanskelig og finne det perfekte navnet.
Februargullet2013 Skrevet 16. mars 2013 #2 Skrevet 16. mars 2013 Nora,Hannah og Mathilde er nydelig. Oliver er fint,men ikke så veldig fan . De 2 andre ikke min smak. Gutt : Adrian Mathias Emil Tobias Vebjørn Thomas Vegard Birk Odin Trym Sindre Sigurd Aksel Stefan Gustav Albert August Leander Jente : Josefine Aurora Sunniva Hermine Silje Malin Julie Sarah Marie Maria Daniella Danielle Gabriella Gabrielle Amelia Amalie Emilie Sophia Alexandra Jessica Melissa Tone Lone Tove Mina
NovemberBaby<3 Skrevet 16. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2013 Tusen takk for svar Noen navn jeg liker men ikke mannen min liker. En del som navn som er opptatt av venner og familier. Noen som ikke er min smak. Men det er to navn som vi skal tenke på. Det er August og Mina. Hva synes dere om Mira da? Adrian (Opptatt av venner og familie) Mathias (Opptatt av venner og familie) Emil (Jeg liker, men ikke mannen min) Tobias (Jeg liker, men ikke mannen min) Vebjørn (Ikke min smak) Thomas (Ikke min smak) Vegard (Ikke min smak) Birk (Ikke min smak) Odin (Ikke min smak) Trym (Ikke min smak) Sindre (Opptatt av venner og familie) Sigurd (Opptatt av venner og familie) Aksel (Opptatt av venner og familie) Stefan (Ikke min smak) Gustav (Ikke min smak) Albert (Ikke min smak) August (Skal diskuteres) Leander (Jeg liker, men ikke mannen min) Jente : Josefine (Jeg liker, men ikke mannen min) Aurora (Jeg liker, men ikke mannen min) Sunniva (Opptatt av venner og familie) Hermine (Jeg liker, men ikke mannen min) Silje (Ikke min smak) Malin (Opptatt av venner og familie) Julie (Ikke min smak) Sarah (Opptatt av venner og familie) Marie (Ikke min smak) Maria (Ikke min smak) Daniella (Ikke min smak) Danielle (Ikke min smak) Gabriella (Ikke min smak) Gabrielle (Ikke min smak) Amelia (Opptatt av venner og familie) Amalie (Ikke min smak) Emilie (Opptatt av venner og familie) Sophia (Opptatt av venner og familie) Alexandra (Ikke min smak) Jessica (Ikke min smak) Melissa (Ikke min smak) Tone (Ikke min smak) Lone (Ikke min smak) Tove (Ikke min smak) Mina (Skal diskuteres )
Giss Skrevet 16. mars 2013 #4 Skrevet 16. mars 2013 Amanda: Fint, mykt og feminint uten å være sukkersøtt eller veikt.Nora: Litt oppbrukt. Selv liker jeg bedre Anora. Mathilde: Deilig navn med god klang. Hannah: Litt anonymt og klinger litt som mange andre navn (Anna, Sanna, Nanna...) men absolutt pent. Victor: Sterkt og flott. Kunne gjerne brukt det selv. Bernhard: Utrolig stilig navn. God klang og maskulint uten å bli rått eller kantete. Oliver: Klinger ok, men desværre er det flere forskjellige måter å uttale det på så jeg hadde ikke selv valgt det. Tenker han fort blir lei av å rette på folk.
Giss Skrevet 16. mars 2013 #5 Skrevet 16. mars 2013 (endret) Andre forslag: Anora, Iris, Simone, Petra, Leonora, Malena, Nikoline eller Aksel, Vincent, Bertram, Theodor, Ulrik, Calvin, Valdemar. Endret 16. mars 2013 av Giss
NovemberBaby<3 Skrevet 16. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2013 Takk for svar. Anora har jeg aldri hørt før, så det må jeg tenke litt på. Ellers så likte jeg godt Ulrik, Calvin og Valdemar.
Fomle84 Skrevet 17. mars 2013 #7 Skrevet 17. mars 2013 Hannah og Nora er kjempe fine, men veeeldig populære. Likte bedt Matilde og Victor : ) Victor er kjempe tøft. Mange små oliver rundt omkring...
Heartbeat Skrevet 17. mars 2013 #8 Skrevet 17. mars 2013 Liker Amanda, Viktor og Bernhard! Hva med Minda, eller Aminda? Lykke til :-)
NovemberBaby<3 Skrevet 19. mars 2013 Forfatter #9 Skrevet 19. mars 2013 Tusen takk for svar. Vi har lagt til Valdemar, Ronja og Hermine i navnelisten vår, ellers er listen den samme men Oliver og Nora kommer litt dårligere ut pga popularitet.
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 2. april 2013 #11 Skrevet 2. april 2013 Amanda - nydelig navn! Nora - fint, men mye brukt. Mathilde - klassisk og flott. Hannah - kjedelig.. Victor - helt greit Bernhard - ikke pent. Oliver - veldig fint, men også mye brukt Amanda og Oliver er de fineste her etter min smak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå