Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

9 dager her. Tiden gaar saa ufattelig seint. Hva gjoer dere som har kort tid igjen til termin paa dagene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

11 dager!! Jeg går på cafe med venninner, rydder i bilder på dataen-lager fotobok, styrer og steller i heimen, og har fast sovetid på formiddagen. Nå kan prinsessa komme:)

Skrevet

Koselig..Jeg faar ikke gjort stort utenfor hjemmet. Foeler meg helt handicapet og dagene er saaaaaaa lange:(

Skrevet

47, snart høygravid jo :)

Skrevet

12 dager igjen! Prøver å nyte de siste dagene kun oss to, lager god mat, ser film og koser oss :)

Skrevet

9 dager igjen jeg også, slapper av mye, og har en del maserier/modningsrier de siste par dagene.

Gjør litt husarbeid, på butikk om formen er bra osv, tida går tregt og håper babyen kommer før samboer reiser på jobb i starten av april.

Skrevet

26 dager igjen og har mye vondter.har en dag igjen på jobb før perm

Skrevet (endret)

-9 denne ungen kommer faktisk aldri ut .. :(

Endret av Fuglemamma <3
Skrevet

Joda Fuglemamma <3, babyen din kommer,den trives bare så godt i magen din at h*n ikke har det travelt med å komme ut;-)

Skrevet

1 dag! Termin i morgen. Fødsel om 100 år!!

Skrevet

30 : ) Gi meg en uke til så kan han bare komme for min del... ; p

Skrevet

Kan ikke være så langt unna nå.. ; p Lykke til med fødsel : )
Skrevet

Må vel babyen din komme snart! Føler med deg, må være utrolig kjedelig å gå over. Vet du når du evt blir satt i gang da? Håper du veldig veldig snart får hilse på lille :)

Skrevet

8 dager... leeeeenge :-(

Skrevet

27 dager igjen til termin. Begynner å bli slitsomt. For min del kan de komme nå. Venter tvillinger. Dobbel lykke.

Skrevet

8 dager til termin! Bruker tiden på å ordne i huset, være sosial med venner og familie og ikke minst tid med kjæresten før vi blir tre :) Prøøver å ikke være utålmodig, men det går ikke! Tror slimproppen gikk litt på onsdag og litt i går, så hååper ting skjer snart :) Men tør ikke håpe for mye...

Skrevet

56! Sist jeg telte var det 62, det går jo fremover:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...