Gå til innhold

Utroskap og forbudt kjærlighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff... en virkelig vond og lei situasjon du har stilt dere i. Først og fremst vil jeg si at jeg synes du skal skille deg fra mannen din. Han fortjener virkelig å få noen som kan elske han tilbake, slik han elsker, å bli elsket og elske... både seksuelt og følelsesmessig.

Da står du fri til å være med din elsker så mye du vil. Barna dine har jo fremdeles en far de vil være hos, kanskje bo hos også? I og med at dere treffes på ledige stunder nå, i hemmelighet, ser jeg ingen grunn til at dere ikke kan fortsette med det, men slipp din mann fri! Da kan du leve i "skjul" for barna dine og foreldrene dine... og omverdenen. Men da er du fri - fri til å ta egne valg og gjøre de riktige valg. Det du gjør nå, er moralsk forkastelig og jeg vil påstå at du ikke vet hva du snakker om når du sier at mannen din ikke lider, for han vet ikke noe... Hva skjer den dagen han får vite?

For din egen del, for din elskers del og ikke minst for din manns del - skill deg!

Ja det er en veldig vanskelig situasjon, mest for meg og min kjære. :( Jeg vil ikke gjøre barna til skilsmissebarn. Situasjonen er ikke den beste men den er slik den er. Jeg og min kjære må bare gjøre det beste ut av det som er, vi har ihvertfall hverandre den tiden vi har sammen. Mannen min jobber gudskjelov i en jobb der han er mye borte i perioder og den tiden bruker vi godt.

Anonym poster: 63fae1ab32d7bce7e349736fd0ff07df

Jeg sitter igjen med en følelse etter å ha lest innleggene dine, at du ikke ser ting fra din manns perspektiv? Mulig jeg tar feil, å hvis så er beklager jeg dette. Men slik jeg ser det, så tenker du kun på deg og din kjære (som du skriver) Unner du virkelig ikke mannen du er gift med å være lykkelig, å få ei som elsker han like mye som han elsker? Tror din situasjon kan bli langt værre hvis du bare er gift med han fordi du ikke ønsker å gjøre barna til skilsmissebarn. Jeg skjønner hva du mener, å forstår det til et punkt... men litt empati med mannen din bør du ha. Kan du ikke bare slippe han fri?

Skrevet

Har kun lest hovedinnlegget ditt.

Syntes utrolig synd på mannen din. Skjønner at du står i en vanskelig situasjon men jeg syntes du bør "slippe mannen din fri". Om du ikke klarer å ha sex med han og har de følelsene for han så fortjener han å finne noen andre i framtiden som elsker han og kan gi han kjærlighet og være intim med han. Ikke hold fast på noe du ikke setter først i livet ditt. Da fortjener mannen bedre enn deg.

Skrevet

Ja jeg vet jeg burde drite i hva andre mener. Men det verste er å skuffe mine foreldre. Jeg vet det er dumt å være utro, men jeg klarer ikke å la være å møte den mannen. Jeg elsker han så jeg har helt vondt.

Jeg klarer ikke lengere å ha sex med mannen min så det er 2 år siden sist. Mannen min respekterer det men vet ikke at jeg har følelser og ett forhold til han andre. Det at jeg ikke får leve med min kjære tar snart livet av meg. :( hi.

Jeg har det litt sånn som deg. Jeg var sammen med en i fire år som jeg var 100% sikker på at jeg skulle leve resten av livet mitt sammen med. Jeg elsket han så høyt at det nesten gjorde vondt. Han var utro mot meg, så jeg gikk fra han. Hele min verden raste sammen! Men jeg kunne ikke leve med en mann som var utro, klarte ikke å tilgi han.

Nå er jeg sammen med en annen, og har vært det i 6 år. Jeg kommer aldri til å elske han på samme måte som han som var utro, men han er verdens mest fantastiske mann, far til vårt barn og vi har det supert sammen. Jeg har hatt flere muligheter til å både treffe og gjøre flere "ting" med han jeg elsket, men aldri i verden om jeg hadde gjort eller gjør det! For det første hadde det vært helt udugelig dårlig gjort mot mannen min, og det hadde garantert ført meg lengre bort fra han fordi jeg ikke hadde klart å tenke på annet. Så ja, jeg har det kanskje som deg, men hadde aldri gjort det du gjør. Du mente flere ville dømme deg, og jeg er en av de. Gjør mannen din ei tjeneste å gå fra han. Han fortjener bedre!

Anonym poster: c39a8560c1b0ec530a375e9add1cf3a8

Skrevet

Velger å tro at dette bare er et innlegg som er postet for å provosere...for dette er helt hinsides!

Anonym poster: ab7d4536536ed192af7ccbb29c2d9016

• 1 måned senere...
Skrevet

Finnes det andre som er i samme situasjon som meg?

Skrevet

JEG HAde et forhold til en mann nor jeg var 18 og han 34.

Trudde han var den store k motte han 10 or senere var sammen 2 or han var ikke sonn jeg trudde.

Anonym poster: 9a873c849615e0c3a80e0dbbdf565fa3

Skrevet

Hadde et forhold til en mann på 55 da jeg var 25 og var sikekr på at han var den jeg elsket. var klar for å drite i alle sammen og bar eleve livet med han og ikke bry meg om hva folk syns selv om han hadde døtre som vr eldre enn meg... Men med en gang det ikke var hemmelig lenger forsvant følelsene og jeg kunne ikke forstå hva jeg tenkte på!!! Var nok bare spenningen elelr noe... rart at det kan gå SÅ fort fra å tro det er den største kjærligheten, til å nesten bli kvalm av tanken på hva jeg tenkte med... :-/

der har du min erfaring.. forskjellen er at jeg var IKKE gift da!

Anonym poster: 0620f2c0a424aaf6e41e76110839f9e7

Skrevet

Hadde et forhold til en mann på 55 da jeg var 25 og var sikekr på at han var den jeg elsket. var klar for å drite i alle sammen og bar eleve livet med han og ikke bry meg om hva folk syns selv om han hadde døtre som vr eldre enn meg... Men med en gang det ikke var hemmelig lenger forsvant følelsene og jeg kunne ikke forstå hva jeg tenkte på!!! Var nok bare spenningen elelr noe... rart at det kan gå SÅ fort fra å tro det er den største kjærligheten, til å nesten bli kvalm av tanken på hva jeg tenkte med... :-/

der har du min erfaring.. forskjellen er at jeg var IKKE gift da!

Anonym poster: 0620f2c0a424aaf6e41e76110839f9e7

Takk for svar. :) Tror ikke dette hadde hendt med oss. Vi har kjent hverandre i veldig mange år og har hatt dette forholdet veldig lenge. Er ikke redd for at følelsene hadde blitt borte om det ikke var hemmelig lengere, men det er desverre ikke mulig å gå ut med forholdet vårt. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...