Gå til innhold

Er mannen med på alle kontroller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvilke kontroller mannen din er med på?

Er det noe spennende for de å være med på vanlig

Svangerskapskontroller eller er det nok med ul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 ultralyder og til jordmoren :)

Skrevet

En i starten for å høre hjertelyd og ordinær ultralyd er vel vanlig. Hadde gubben skulle blitt med meg på alle kontrollene hadde han ikke kommet seg på jobb ;)

Skal sies jeg har menge fler enn vanlig pga svangerskapsdiabetes.

Skrevet

Min var med på alle legetimer, jordmortimer og alle ul i forige svangerskap.. Nå har han ikke mulighet til det, men var med på første legetime og skal være med på to ul :)

Skrevet

Min mann har vært med på alt med begge de to to første, denne gangen har han det litt mer travelt på jobb og lurte på om det gikk greit for meg om han ikke var med på alt:)

Skrevet

min er bare med på ultralydtimer :) kan ikke være så spennende å være med på svangerskapskontrollene, er jo bare veiing, måling, blodprøver å slikt :)

har ikke vært til jordmor ennå, så det kan henne han blir med :)

Skrevet

Bare ultralyd. Er ikke akkurat spennende på en vanlig svangerskapskontroll ;-)

Skrevet

Han ble med i dag på tidlig ultralyd, og håper han blir med på neste også da jeg er i uke 12, men veit han ikke har mulighet til å være med på alle.

Ellers er han ikke med til verken lege eller jordmor, men er med på ordinær ultralyd :)

Skrevet

Han har bare vært med på den ordinære UL begge gangene og på fødselen :)

Skrevet

UL, og fødsel, har virkelig ikke behov for å ha han med på de vanlige kontrollene, ikke tror jeg han hadde vært så interisert heller. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...