Gå til innhold

spiser lite på dagen og mye på natta! 4 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt som alltid har sovet så godt på natta har de siste ukene begynt å spise mye på natta og lite på dagen. Har tunge bleier på morgenen og formiddagen men tisser lite på kvelden. Han får pupp hv. 2 time på dagen. Virker sulten men spiser bare litt før han slipper taket. Fullammer. Noen med liknende erfaringer eller har gode råd ?

Skrevet

Samme her. Men vi har begynt med grøt. Nettene går med til mating, mens puppen ikke er særlig interessant på dagen. Hun sov superbra til 3 mnd, men så ble det gradves "verre". Startet i går med å nekte henne pupp da hun våkna første gang kl 23, var våken til 0030, men sovnet så igjen et par timer. Fortsetter i kveld, får ta første måltidet først, og så plukke bort et og et. Innstilt på noen tøffe netter fremover, men tenker at jeg like godt kan ta kampen nå....

Skrevet

Lillegutt som alltid har sovet så godt på natta har de siste ukene begynt å spise mye på natta og lite på dagen. Har tunge bleier på morgenen og formiddagen men tisser lite på kvelden. Han får pupp hv. 2 time på dagen. Virker sulten men spiser bare litt før han slipper taket. Fullammer. Noen med liknende erfaringer eller har gode råd ?

Velkommen i klubben ;) Som å høre om min gutt. Må legge meg på et mørkt soverom om dagen for å få han til å spise. I tillegg sover han færre timer om dagen nå. Han er nå fem mnd og jeg har begynt med grøt, virker som om han sover noe bedre.

Skrevet

Dette er visst kjempevanlig. Skjedde akkurat det samme her. Begynte mellom 3-4 mnd. Jeg måtte tilrettelegge mer for amming på dagtid, men trenger ikke holde seg hjemme, må bare være litt mer bevisst. Om du er på bytur, tar du turen innom et ammerom på kjøpesenter. Er du på barseltreff/besøk, spør du om å få sette deg på soverommet. I tillegg begynte jeg å introdusere grøt (fra 4 mnd). Nå er han 6 mnd, får grøt morgen og kveld (men ikke full porsjon) og sover 19-07 med ett nattmåltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...