HH80 Skrevet 15. mars 2013 #1 Del Skrevet 15. mars 2013 Hadde en inkomplett SA mandag for snart 2 uker siden. Måtte ha Cytotec tabletter for å støte ut fosteret. Var bittelitt blod på papiret igår når jeg tissa. Ikke noe mere blod igår eller idag. Er det grønt lys for sex nå da ?? Og jeg kan vel regne med at de er "trygge" dager nå et par dager... har vel ikke EL rett etter jeg slutter å blø?? Har jo blitt anbefalt å vente en mens før vi begynner å prøve igjen : )) Endelig ferdig med blod, gørr, smerte og tårer!! Dette har vært to slitsomme og triste uker, men nå som jeg er ferdig å blø så føles det som et laaaangt skritt i riktig retning : )) Nå gleder jeg meg til prøving, ny graviditet, kvalme, oppkast og alt som hører med : ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144029099-sex-etter-sa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regina_George Skrevet 15. mars 2013 #2 Del Skrevet 15. mars 2013 Hei! Her så fant vi ikke foster i uke 7 på tidlig UL, derfor ble det Cytotec på meg også 21.februar:( Jeg blødde veldig kraftig de første to dagene, deretter dabbet det av og blødning var helt borte etter 5-6 dager. Jeg ble også anbefalt av legen å IKKE prøve igjen før etter en mens, men jeg skjønte ikke hvorfor. derfor spurte jeg på at annet forum og der kunne en jordmor fortelle meg at den eneste grunnen til at man anbefaler å vente er kun for det psykiske.At for mange kan det være litt heavy å gå gravid i første trimester med alle symptomer som følger med over så lang tid kan være veldig slitsomt. Det er absolutt ikke noe skadelig for helsa di å bli gravid med en gang. Vi begynte å ha sex med en gang jeg sluttet å blø og venter i spenning nå om det klaffet på første forsøk! Så lenge du ikke blør kan du ha sex:) Når det gjelder spørsmålet ditt om EL så er det vanskelig å si. Noen opplevder å få tidlig EL etter abort, noen får ikke EL i det hele tatt den første perioden. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144029099-sex-etter-sa/#findComment-145155849 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 16. mars 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 16. mars 2013 Takk for svar : ) da er vi hvertfall i gang igjen!! Psykisk for meg er det best å bli gravid så fort som mulig merker jeg, men har ikke troa på at det klaffer denne perioden etter SA. Skal på kontroll med ul 5. April etter spontanaborten så hadde jo tatt seg ut om jeg da var gravid igjen hahaha : ) i tillegg er det med samme lege som tok ul da de oppdaget det døde fosteret...lykke til med ny graviditet da : ) snart er vi nok på tjukke igjen begge to og da er sjansen større en noen gang for at det går bra har jeg forstått !! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144029099-sex-etter-sa/#findComment-145158090 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå