Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har små sove hele natten med "mens murrende" smerter..våknet kl 06.for da var d så inntenst at æ bare måtte stå opp å gå i dusjen.

Smertene og murringen kom m jevne mellomrom og i pausene måtte jeg på toalette å tømme meg.

Fra kl 06 til 07.30. Var det sterke smerter i mage og rygg som tok seg opp for hver gang. Måtte puste meg igjennom riene eller kynnere..tror ikke d va kynner for d hat æ vært plaget m i ukesvis.

Nu virker det som om alt har stoppet opp..er en time siden æ kjente noe sist.

Tro om d er no i gjære her eller om det bare var falsk alarm?

I mitt første svangerskap startet d på samme måte,men forskell fra da og nå er at d stoppet ikke opp sist.

Vil så gjerne bli ferdig. Er 37 +3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144029083-dagen-min-s%C3%A5-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har små sove hele natten med "mens murrende" smerter..våknet kl 06.for da var d så inntenst at æ bare måtte stå opp å gå i dusjen.

Smertene og murringen kom m jevne mellomrom og i pausene måtte jeg på toalette å tømme meg.

Fra kl 06 til 07.30. Var det sterke smerter i mage og rygg som tok seg opp for hver gang. Måtte puste meg igjennom riene eller kynnere..tror ikke d va kynner for d hat æ vært plaget m i ukesvis.

Nu virker det som om alt har stoppet opp..er en time siden æ kjente noe sist.

Tro om d er no i gjære her eller om det bare var falsk alarm?

I mitt første svangerskap startet d på samme måte,men forskell fra da og nå er at d stoppet ikke opp sist.

Vil så gjerne bli ferdig. Er 37 +3

.. Hmm har egentlig ikke noe godt svar, for jeg lurer på det samme.. Du beskrev gårsdagen min, men disse mensen murringer holdt på til kl. 14 00

Da tok jeg meg en lur og alt ble borte..

Jeg er 8 dager over termin og megalei!

Krysser fingrene for dere. :-)

jeg har hatt det samme denne uka jeg også.. Mandagskvelden var verst da.. Mye vonde kynnere som kom nesten nøyaktig hver halvtime, og på do for å tømme systemet fem ganger den kvelden, og jeg bruker vanligvs ikke å ha behov for å bæsje mer enn annenhver dag.. Så var litt bekymret.

Var hos JM tidligere på dagen og hun sendte meg av sted til ul på tirsdag for å sjekke hvordan det lå an der inne, for hun syns hodet var nesten festet og lå langt nede.

Ble sjekket med både vanlig ul og med innvendig ul og alt så fint ut og ikke tegn til at noe skulle skje enda heldigvis.. Er 31+6 i dag, så kan godt vente allefall en måned ++ til. ;-)

Hode til min lille gutt er festet og ligger godt planta nede i bekkene.

Vet korsn kynnerne er,men det æ har hatt i dag morrest e overhode ikke sammenlignbar med tidligere kynnere. Vekte mannen min kl 07. Så han kunne sende ungen på sfo for d var ikke æ istand til..var nesten helt sikker på at d sku bli fødsel fram til d stoppet opp:-\

får håpe dere slipper å gå sånn så mange dager da :) iallefall dere som er kommet såppas langt. spennende tid fremover :) har masse modningstegn selv her.mens smerter, nedpress, stikkinger i hufsa, økende med kynnere og div. venter i spenning og håper det blir snart her også ;) 37+1 nå :)

Annonse

Hatt kynnere og maserier til og fra siste måneden nå, men endelig er det framgang og vi har sniki oss inn på føden. Ikke mer enn 4 cm ved ankomst, men jordmor tøyde og gav meg klyx for å få litt fortgang, så nå er jeg spent! Vannet har ikke gått, så jeg regner med det går fort etter det. Tvi tvi til dere andre!

Hatt kynnere og maserier til og fra siste måneden nå, men endelig er det framgang og vi har sniki oss inn på føden. Ikke mer enn 4 cm ved ankomst, men jordmor tøyde og gav meg klyx for å få litt fortgang, så nå er jeg spent! Vannet har ikke gått, så jeg regner med det går fort etter det. Tvi tvi til dere andre!

Oi så spennende, masse lykke til!! Jeg fikk stormrier og styrtåpning 5 min etter at jeg fikk klyx ;-) Men da var det 13 t siden vannavgang. Krysser fingrene for at du snart har en frisk og flott baby i armene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...