Athina' Skrevet 14. mars 2013 #1 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Ingen som har sett riktig på meg på 4 år, så dette kan jo bli spennende :-) Var hos gyn i dag, og hun morsomme legen ga meg beskjed om å gå direkte på dobbel pergo for å gi eggløsningen ett ekstra push siden jeg har late el, og jeg har lave eggreserver(AMH-møkka test og greier :-p ) som igjen tilsier at jeg har sviktende eggledere(jeg tror det er det det heter), men ikke overgangsalder, fortsatt fresh der Skal gå på disse i 4 runder uten pause, og dette er det siste jeg gjør før det er slutt på alt. Fungerer ikke dette så må jeg slå meg til ro med at det er ingen hæppi og lovesick egg der inne, så da aksepterer jeg det og er infertil, nok er nok etter 4 års prøving Men jeg vil gjerne at dere ser på meg, kan det være en mulighet at mirakler skjer? Så jenter, selv om ingen har sett rett før i disse 4 årene, er dere up for a challenge? Så orker dere å se på meg, og prøv å kanaliser meg og ikke lengsler, jeg er her uten noen som helst preferanser, så ser dere noe ja eller nei...så pust ut, legg fingrene på tastauret, og flyr de lett så er det som regel det som er riktig :-) Kan prøve å se igjen, men jeg har ikke vært her på lenge, så jeg er rusten, og jeg ser som regel best når det er på impulsiven :-) Klem til alle flott jenter, som jeg håper tilgir rustne gamle meg om jeg ser feil :-) Endret 14. mars 2013 av Athina's verden Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144029052-skal-n%C3%A5-p%C3%A5-4-runder-med-dobbel-pergo-noen-som-ser-graviditet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pompel ★ Skrevet 15. mars 2013 #2 Del Skrevet 15. mars 2013 Ingen som har sett riktig på meg på 4 år, så dette kan jo bli spennende :-) Var hos gyn i dag, og hun morsomme legen ga meg beskjed om å gå direkte på dobbel pergo for å gi eggløsningen ett ekstra push siden jeg har late el, og jeg har lave eggreserver(AMH-møkka test og greier :-p ) som igjen tilsier at jeg har sviktende eggledere(jeg tror det er det det heter), men ikke overgangsalder, fortsatt fresh der Skal gå på disse i 4 runder uten pause, og dette er det siste jeg gjør før det er slutt på alt. Fungerer ikke dette så må jeg slå meg til ro med at det er ingen hæppi og lovesick egg der inne, så da aksepterer jeg det og er infertil, nok er nok etter 4 års prøving Men jeg vil gjerne at dere ser på meg, kan det være en mulighet at mirakler skjer? Så jenter, selv om ingen har sett rett før i disse 4 årene, er dere up for a challenge? Så orker dere å se på meg, og prøv å kanaliser meg og ikke lengsler, jeg er her uten noen som helst preferanser, så ser dere noe ja eller nei...så pust ut, legg fingrene på tastauret, og flyr de lett så er det som regel det som er riktig :-) Kan prøve å se igjen, men jeg har ikke vært her på lenge, så jeg er rusten, og jeg ser som regel best når det er på impulsiven :-) Klem til alle flott jenter, som jeg håper tilgir rustne gamle meg om jeg ser feil :-) Før jeg åpnet tråden, fikk jeg opp et stooort JA, på første runde. Men føler presset nå altså.. 4 år med feil Lykke til!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144029052-skal-n%C3%A5-p%C3%A5-4-runder-med-dobbel-pergo-noen-som-ser-graviditet/#findComment-145154628 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athina' Skrevet 15. mars 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 15. mars 2013 Ingen som har sett riktig på meg på 4 år, så dette kan jo bli spennende :-) Var hos gyn i dag, og hun morsomme legen ga meg beskjed om å gå direkte på dobbel pergo for å gi eggløsningen ett ekstra push siden jeg har late el, og jeg har lave eggreserver(AMH-møkka test og greier :-p ) som igjen tilsier at jeg har sviktende eggledere(jeg tror det er det det heter), men ikke overgangsalder, fortsatt fresh der Skal gå på disse i 4 runder uten pause, og dette er det siste jeg gjør før det er slutt på alt. Fungerer ikke dette så må jeg slå meg til ro med at det er ingen hæppi og lovesick egg der inne, så da aksepterer jeg det og er infertil, nok er nok etter 4 års prøving Men jeg vil gjerne at dere ser på meg, kan det være en mulighet at mirakler skjer? Så jenter, selv om ingen har sett rett før i disse 4 årene, er dere up for a challenge? Så orker dere å se på meg, og prøv å kanaliser meg og ikke lengsler, jeg er her uten noen som helst preferanser, så ser dere noe ja eller nei...så pust ut, legg fingrene på tastauret, og flyr de lett så er det som regel det som er riktig :-) Kan prøve å se igjen, men jeg har ikke vært her på lenge, så jeg er rusten, og jeg ser som regel best når det er på impulsiven :-) Klem til alle flott jenter, som jeg håper tilgir rustne gamle meg om jeg ser feil :-) Før jeg åpnet tråden, fikk jeg opp et stooort JA, på første runde. Men føler presset nå altså.. 4 år med feil Lykke til!! Oi så gøy at du i det hele tatt får opp ett svar og at det ble ja da, supert! Blir virkelig spennende dette altså, og gøy at legen otrent hev de etter meg hehe :-) Takk for at du tok deg tid :-) Ikke rart at ingen har sett rett på meg vettu, når kroppen min er vrang, noe jeg selv ikke visste før 1,5 år siden Har jo hatt kjemiske og der har jo de dyktige jentene her hatt rett da hehe. Og det skulle være ' ' på toppen, for det var skrevet med humor Ha en fin dag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144029052-skal-n%C3%A5-p%C3%A5-4-runder-med-dobbel-pergo-noen-som-ser-graviditet/#findComment-145155145 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pompel ★ Skrevet 15. mars 2013 #4 Del Skrevet 15. mars 2013 Ingen som har sett riktig på meg på 4 år, så dette kan jo bli spennende :-) Var hos gyn i dag, og hun morsomme legen ga meg beskjed om å gå direkte på dobbel pergo for å gi eggløsningen ett ekstra push siden jeg har late el, og jeg har lave eggreserver(AMH-møkka test og greier :-p ) som igjen tilsier at jeg har sviktende eggledere(jeg tror det er det det heter), men ikke overgangsalder, fortsatt fresh der Skal gå på disse i 4 runder uten pause, og dette er det siste jeg gjør før det er slutt på alt. Fungerer ikke dette så må jeg slå meg til ro med at det er ingen hæppi og lovesick egg der inne, så da aksepterer jeg det og er infertil, nok er nok etter 4 års prøving Men jeg vil gjerne at dere ser på meg, kan det være en mulighet at mirakler skjer? Så jenter, selv om ingen har sett rett før i disse 4 årene, er dere up for a challenge? Så orker dere å se på meg, og prøv å kanaliser meg og ikke lengsler, jeg er her uten noen som helst preferanser, så ser dere noe ja eller nei...så pust ut, legg fingrene på tastauret, og flyr de lett så er det som regel det som er riktig :-) Kan prøve å se igjen, men jeg har ikke vært her på lenge, så jeg er rusten, og jeg ser som regel best når det er på impulsiven :-) Klem til alle flott jenter, som jeg håper tilgir rustne gamle meg om jeg ser feil :-) Før jeg åpnet tråden, fikk jeg opp et stooort JA, på første runde. Men føler presset nå altså.. 4 år med feil Lykke til!! Oi så gøy at du i det hele tatt får opp ett svar og at det ble ja da, supert! Blir virkelig spennende dette altså, og gøy at legen otrent hev de etter meg hehe :-) Takk for at du tok deg tid :-) Ikke rart at ingen har sett rett på meg vettu, når kroppen min er vrang, noe jeg selv ikke visste før 1,5 år siden Har jo hatt kjemiske og der har jo de dyktige jentene her hatt rett da hehe. Og det skulle være ' ' på toppen, for det var skrevet med humor Ha en fin dag! Jeg har en liten (stor?) følelse på tvillinger også... At når kroppen får den dytten den trenger, så slår den til så det synger etter Lykke til!! Og hold oss oppdatert Og ikke minst ha en kjempe fin helg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144029052-skal-n%C3%A5-p%C3%A5-4-runder-med-dobbel-pergo-noen-som-ser-graviditet/#findComment-145155178 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante_Esel Skrevet 16. mars 2013 #5 Del Skrevet 16. mars 2013 har alltid følt at du skal få en guttebaby til! Og han kommer nå! jeg tror ikke han sitter før 3, kanskje til og med siste runde med pergo! mai/juni er liksom den følelsen jeg får... klarer du å kanalisere noe på meg? er i pause enda... men håper jo å bli gravid i 2013 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144029052-skal-n%C3%A5-p%C3%A5-4-runder-med-dobbel-pergo-noen-som-ser-graviditet/#findComment-145159626 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athina' Skrevet 18. mars 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 18. mars 2013 Ingen som har sett riktig på meg på 4 år, så dette kan jo bli spennende :-) Var hos gyn i dag, og hun morsomme legen ga meg beskjed om å gå direkte på dobbel pergo for å gi eggløsningen ett ekstra push siden jeg har late el, og jeg har lave eggreserver(AMH-møkka test og greier :-p ) som igjen tilsier at jeg har sviktende eggledere(jeg tror det er det det heter), men ikke overgangsalder, fortsatt fresh der Skal gå på disse i 4 runder uten pause, og dette er det siste jeg gjør før det er slutt på alt. Fungerer ikke dette så må jeg slå meg til ro med at det er ingen hæppi og lovesick egg der inne, så da aksepterer jeg det og er infertil, nok er nok etter 4 års prøving Men jeg vil gjerne at dere ser på meg, kan det være en mulighet at mirakler skjer? Så jenter, selv om ingen har sett rett før i disse 4 årene, er dere up for a challenge? Så orker dere å se på meg, og prøv å kanaliser meg og ikke lengsler, jeg er her uten noen som helst preferanser, så ser dere noe ja eller nei...så pust ut, legg fingrene på tastauret, og flyr de lett så er det som regel det som er riktig :-) Kan prøve å se igjen, men jeg har ikke vært her på lenge, så jeg er rusten, og jeg ser som regel best når det er på impulsiven :-) Klem til alle flott jenter, som jeg håper tilgir rustne gamle meg om jeg ser feil :-) Før jeg åpnet tråden, fikk jeg opp et stooort JA, på første runde. Men føler presset nå altså.. 4 år med feil Lykke til!! Oi så gøy at du i det hele tatt får opp ett svar og at det ble ja da, supert! Blir virkelig spennende dette altså, og gøy at legen otrent hev de etter meg hehe :-) Takk for at du tok deg tid :-) Ikke rart at ingen har sett rett på meg vettu, når kroppen min er vrang, noe jeg selv ikke visste før 1,5 år siden Har jo hatt kjemiske og der har jo de dyktige jentene her hatt rett da hehe. Og det skulle være ' ' på toppen, for det var skrevet med humor Ha en fin dag! Jeg har en liten (stor?) følelse på tvillinger også... At når kroppen får den dytten den trenger, så slår den til så det synger etter Lykke til!! Og hold oss oppdatert Og ikke minst ha en kjempe fin helg! Oi tvillinger, vel det hadde jo vært helt utrolig etter så lenge, overveldende men helt utrolig Skal oppdatere i denne tråden jeg etterhvert som jeg begynner med den, vil bare ha mensen nå så jeg kan starte hehe. Ha en super mandag Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144029052-skal-n%C3%A5-p%C3%A5-4-runder-med-dobbel-pergo-noen-som-ser-graviditet/#findComment-145164327 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athina' Skrevet 18. mars 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 18. mars 2013 har alltid følt at du skal få en guttebaby til! Og han kommer nå! jeg tror ikke han sitter før 3, kanskje til og med siste runde med pergo! mai/juni er liksom den følelsen jeg får... klarer du å kanalisere noe på meg? er i pause enda... men håper jo å bli gravid i 2013 Heia vakre Du har jo sagt denne gutten lenge du, så dette blir jo spennende! Er jo kjempegøy at du ser en til, var en periode for en tid tilbake at du og flere ikke fikk opp flere, noe jeg selv også trodde Når det gjelder deg, så har jeg jo sett at du skulle få til dette uten hjelp, og jeg krysser fingre for det fortsatt for det slipper ikke helt. Men det kommer opp noe med August og sprøyter, skal du på ny runder hormoner? Men jeg krysser fingre og håper virkelig at den sitter uten hjelp utenfra Husker så vidt at jeg engang snakket om ferie og graviditet, og jeg får nå også opp denne solfølelsen på kroppen så jeg vet ikke om dere skal på tur eller om det er det er sommeren her jeg kjenner ÅÅå som jeg håper for deg, er virkelig på tide at den etterlengtede babyen kommer nå Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144029052-skal-n%C3%A5-p%C3%A5-4-runder-med-dobbel-pergo-noen-som-ser-graviditet/#findComment-145164354 Del på andre sider Flere delingsvalg…
solrose1 Skrevet 18. mars 2013 #8 Del Skrevet 18. mars 2013 Hei... Først vil jeg si at du fikk rett på meg ang graviditenen min..jeg mistet babyen..så er nok derfor du ikke fikk opp graviditet på meg.... vel...har sett litt på deg..her føler jeg usikkerhet...vil så gjerne si ja...men føler et kansje men samtidig får jeg opp at du får ei lita jente.. Jo...etter å ha sett og lyttet til min indere stemme får jeg klart opp ja...at du får ei jente...får opp mai som mnd du blir gravid... dette blir spennende.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144029052-skal-n%C3%A5-p%C3%A5-4-runder-med-dobbel-pergo-noen-som-ser-graviditet/#findComment-145165609 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athina' Skrevet 20. mars 2013 Forfatter #9 Del Skrevet 20. mars 2013 Hei... Først vil jeg si at du fikk rett på meg ang graviditenen min..jeg mistet babyen..så er nok derfor du ikke fikk opp graviditet på meg.... vel...har sett litt på deg..her føler jeg usikkerhet...vil så gjerne si ja...men føler et kansje men samtidig får jeg opp at du får ei lita jente.. Jo...etter å ha sett og lyttet til min indere stemme får jeg klart opp ja...at du får ei jente...får opp mai som mnd du blir gravid... dette blir spennende.... Leit at det ikke ble noe av, og i slike tilfeller er det jo ikke noe gøy å se riktig :/ Takk for at du så på meg, og denne våren blir spennende ser det ut til Ha en fin dag Solrose Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144029052-skal-n%C3%A5-p%C3%A5-4-runder-med-dobbel-pergo-noen-som-ser-graviditet/#findComment-145171601 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante_Esel Skrevet 20. mars 2013 #10 Del Skrevet 20. mars 2013 har alltid følt at du skal få en guttebaby til! Og han kommer nå! jeg tror ikke han sitter før 3, kanskje til og med siste runde med pergo! mai/juni er liksom den følelsen jeg får... klarer du å kanalisere noe på meg? er i pause enda... men håper jo å bli gravid i 2013 Heia vakre Du har jo sagt denne gutten lenge du, så dette blir jo spennende! Er jo kjempegøy at du ser en til, var en periode for en tid tilbake at du og flere ikke fikk opp flere, noe jeg selv også trodde Når det gjelder deg, så har jeg jo sett at du skulle få til dette uten hjelp, og jeg krysser fingre for det fortsatt for det slipper ikke helt. Men det kommer opp noe med August og sprøyter, skal du på ny runder hormoner? Men jeg krysser fingre og håper virkelig at den sitter uten hjelp utenfra Husker så vidt at jeg engang snakket om ferie og graviditet, og jeg får nå også opp denne solfølelsen på kroppen så jeg vet ikke om dere skal på tur eller om det er det er sommeren her jeg kjenner ÅÅå som jeg håper for deg, er virkelig på tide at den etterlengtede babyen kommer nå Klem tusen takk kanskje jeg starter med nye forsøk, og blir gravid med en gang da er veldig inne på tanke på nye forsøk nå serru... men må vente til etter sommeren... skal på ferie snart... kanskje det er det du kjenner Du har jo sagt at du ser meg med stor mage når bjørka spretter, og det kan vel stemme med graviditet i sept/okt det... Håper inderlig at det er min tur snart jeg og!! Får du opp kjønn? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144029052-skal-n%C3%A5-p%C3%A5-4-runder-med-dobbel-pergo-noen-som-ser-graviditet/#findComment-145174238 Del på andre sider Flere delingsvalg…
solrose1 Skrevet 21. mars 2013 #11 Del Skrevet 21. mars 2013 Hei... Først vil jeg si at du fikk rett på meg ang graviditenen min..jeg mistet babyen..så er nok derfor du ikke fikk opp graviditet på meg.... vel...har sett litt på deg..her føler jeg usikkerhet...vil så gjerne si ja...men føler et kansje men samtidig får jeg opp at du får ei lita jente.. Jo...etter å ha sett og lyttet til min indere stemme får jeg klart opp ja...at du får ei jente...får opp mai som mnd du blir gravid... dette blir spennende.... Leit at det ikke ble noe av, og i slike tilfeller er det jo ikke noe gøy å se riktig :/ Takk for at du så på meg, og denne våren blir spennende ser det ut til Ha en fin dag Solrose Bare hyggelig..håper spiren sitter hos meg igjen snart å...ønsker deg lykke til... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144029052-skal-n%C3%A5-p%C3%A5-4-runder-med-dobbel-pergo-noen-som-ser-graviditet/#findComment-145176375 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athina' Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #12 Del Skrevet 21. mars 2013 har alltid følt at du skal få en guttebaby til! Og han kommer nå! jeg tror ikke han sitter før 3, kanskje til og med siste runde med pergo! mai/juni er liksom den følelsen jeg får... klarer du å kanalisere noe på meg? er i pause enda... men håper jo å bli gravid i 2013 Heia vakre Du har jo sagt denne gutten lenge du, så dette blir jo spennende! Er jo kjempegøy at du ser en til, var en periode for en tid tilbake at du og flere ikke fikk opp flere, noe jeg selv også trodde Når det gjelder deg, så har jeg jo sett at du skulle få til dette uten hjelp, og jeg krysser fingre for det fortsatt for det slipper ikke helt. Men det kommer opp noe med August og sprøyter, skal du på ny runder hormoner? Men jeg krysser fingre og håper virkelig at den sitter uten hjelp utenfra Husker så vidt at jeg engang snakket om ferie og graviditet, og jeg får nå også opp denne solfølelsen på kroppen så jeg vet ikke om dere skal på tur eller om det er det er sommeren her jeg kjenner ÅÅå som jeg håper for deg, er virkelig på tide at den etterlengtede babyen kommer nå Klem tusen takk kanskje jeg starter med nye forsøk, og blir gravid med en gang da er veldig inne på tanke på nye forsøk nå serru... men må vente til etter sommeren... skal på ferie snart... kanskje det er det du kjenner Du har jo sagt at du ser meg med stor mage når bjørka spretter, og det kan vel stemme med graviditet i sept/okt det... Håper inderlig at det er min tur snart jeg og!! Får du opp kjønn? Bjørka spretter i april/mai vennen og du skal jo på ferie der det er varme, så kanskje det skjer snart?! Jeg håper virkelig :-) Kjønn ser jeg aldri før det er en graviditet :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144029052-skal-n%C3%A5-p%C3%A5-4-runder-med-dobbel-pergo-noen-som-ser-graviditet/#findComment-145176745 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante_Esel Skrevet 21. mars 2013 #13 Del Skrevet 21. mars 2013 Tenk så magisk om det skjer allerede nå! jeg er så klar klar klar!!! <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144029052-skal-n%C3%A5-p%C3%A5-4-runder-med-dobbel-pergo-noen-som-ser-graviditet/#findComment-145176961 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda39 Skrevet 21. mars 2013 #14 Del Skrevet 21. mars 2013 Jaaaa,.. Du må bli gravid nå. Du og jeg eselet mitt:) jeg håååper fortsatt det er liv her..... Tror det. Hørte hjertelyden i dag. 14 uker nå. Athina,.. Sendte dg en pm, men ser ikke ut som du har fått den?! Masse lyke til med pergo:) det gjør nok susen!! Kem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144029052-skal-n%C3%A5-p%C3%A5-4-runder-med-dobbel-pergo-noen-som-ser-graviditet/#findComment-145177638 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athina' Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #15 Del Skrevet 21. mars 2013 Jeg har ikke fått noen pm fra deg jeg :-( Jeg har tenkt på deg, og jeg husker det første innlegget ditt fra du fikk pos test, men jeg turte ikke å svare på det.....og det har ikke noe med hva jeg følte da om det gikk bra eller ikke, men jeg var redd, for jeg har mye godt alltid hatt rett når det gjelder deg....jeg var livredd men ekstatisk for at du hadde baby i magen :-D Jeg tror du skjønner hva jeg mener med det Er fortsatt sånn tilbakeholden om å se på deg, men jeg lurer på om det er en liten prins du har i magen :-) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144029052-skal-n%C3%A5-p%C3%A5-4-runder-med-dobbel-pergo-noen-som-ser-graviditet/#findComment-145177736 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda39 Skrevet 21. mars 2013 #16 Del Skrevet 21. mars 2013 Hei:) ja, jeg håååper så inderlig denne babyen holder seg i magen min. Og om den gjør det, er jeg nesten sikker på at det er en liten gutt jeg også Har du dårlige følelser eller er du bare redd for å se?? Men jeg skal ikke ha noen ny nedtur nå!!! Det orker jegcrett og slett ikke!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144029052-skal-n%C3%A5-p%C3%A5-4-runder-med-dobbel-pergo-noen-som-ser-graviditet/#findComment-145177786 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athina' Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #17 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Hei:) ja, jeg håååper så inderlig denne babyen holder seg i magen min. Og om den gjør det, er jeg nesten sikker på at det er en liten gutt jeg også Har du dårlige følelser eller er du bare redd for å se?? Men jeg skal ikke ha noen ny nedtur nå!!! Det orker jegcrett og slett ikke!!!! Neeeeei(!!!) ingen dårlige følelser, bare redd for å se på deg Gleder meg til å høre om det blir prins, og ikke minst å følge med deg i svangerskapet, selv om jeg ikke er så ofte :-) Men om den Pm'en, sjekk om du har sendt den, jeg sjekket innboksen min og ingenting der .... Endret 21. mars 2013 av Athina's verden Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144029052-skal-n%C3%A5-p%C3%A5-4-runder-med-dobbel-pergo-noen-som-ser-graviditet/#findComment-145177823 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda39 Skrevet 21. mars 2013 #18 Del Skrevet 21. mars 2013 Så rart,.. Jeg vet jeg sendte. Er på vei i seng nå,.... Skal sende deg kortversjonen:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144029052-skal-n%C3%A5-p%C3%A5-4-runder-med-dobbel-pergo-noen-som-ser-graviditet/#findComment-145177852 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda39 Skrevet 21. mars 2013 #19 Del Skrevet 21. mars 2013 Hmmmm.får ikke sendt deg pm. Har lagret den, så kan prøve igjen i morgen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144029052-skal-n%C3%A5-p%C3%A5-4-runder-med-dobbel-pergo-noen-som-ser-graviditet/#findComment-145177907 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå